Tjena!
Gick för ungefär ett år sedan och köpte mig en 200sx s14a som då var nästan helt original och hade bara gått ca8000mil, det som var gjort då var öppet sportluftfilter från BMC och 3" rostfritt catback av okänt märke med 5" ljuddämpare. Körde med den som den var under hela sommaren men kände att nu i vinter så ska den fixas till lite och få upp lite mera kusar och förbättra ljudsystemet.
Bild på bilen när jag köpte den
![https://www1.garaget.org/archive/130/129305/234065/234065-2191213.jpg]()
Det som redan är gjort ser ni i mina "Framtidsplaner" inne på sidan men det som ska göras kommer jag från och med nu uppdatera i denna tråd. (Första gången jag gör en projekttråd så bear with me on this one

)
/ = Påväg
- = När bilen kan köras ute igen
+ = Väntar på demontering
* = väntar på installation
X = Monterat och klart
[+] Bakrutetorkarn ska väck
[-] Solfilm till bakrutorna
[-] Helrekond
[/]Autobahn88 FMIC Kit
[/]Autobahn88 Oljekylar kit med filterflytt
[*]Z32 MAF
[/]Nismo 555cc spridare
[/]Walbro 255lhp soppapump
[*]Z32 Bränslefilter
[X]Nistune
[X]Rockford Fosgate T400-4 Slutsteg
[X]Rockford Fosgate P1652S Kit högtalare till framdörrarna
[*]Nissan original Växelspaksdamask med plastramen.
[*] Autometer Mätarhållare A-Stolpen med plats för 2 mätare
Detta borde få upp kusarna någorlunda målet är någonstans runt 280-300hk, tänkte köra safe iår och nästa vinter gå igenom motorn och installera Smidda kolvar och stakar etc om inte motorn rasar innan dess dvs

Samt så kommer jag skicka min framstötfångare och sidospeglar på lackering då dessa ser rent ut sagt dåliga ut just nu, och kanske alternativt bakstötfångaren eller vad tycker ni? Ska den svarta plasten på bakstötfångaren fortsätta vara svart eller ska jag lackera den i samma färg som resten av bilen?
Och så tänkte jag "förfina" inredningen lite men ska försöka behålla original look så mycket som det går då jag bara gillar original looken.