du behöver nog inte åka tolv mil till kalmar ikväll. så mycket ös blir det nog inte;) kom till ikea kalmar den 20 april på kvällen. då blir det nog roligare:D
Finns det lite mer info om det vid Ikea i Kalmar den 20 april eller kommer det upp när det börjar närma sig? Ska byta styrväxeln på bilen nästa vecka och om allt går som det ska så kan jag nog ta en sväng dit. Trevligt med våren när bilträffarna kommer igång igen
Trött på att allt bara ska finnas på facebook. Finns faktiskt många som inte vill ge sig in i det där träsket, så lite information på nått annat lämpligt ställe, som t.ex garaget.org hade ju inte vart fel
Men skönt att höra iaf att det blir nått. Vart lite orolig att det inte blev nått då jag inte fick nått svar. Då får det bli en sväng in dit
Som vanligt så är det mest bara en massa "volvoraggare" med sina sunkiga 740 och liknande som sladdar runt bland de parkerade bilarna.. Finns det ingen träff i Kalmar/Blekinge-regionen där man kan slippa sånt? Är rätt tröttsamt med dessa..
Var på deras avslutningsträff förra året och visst var det bättre. Beror väl mest på ett bättre ställe att ha en träff på. Då har dom ett rätt stort område på parkeringen som var avsedd för dom som vill sladda. Så det gör mig inget och rätt skoj att kolla på. Men det jag stör mig på är när folk inte har vett nog att köra lungt på en parkering där det står många bilar och mycket folk. Det borde planeras bättre inför nästa träff. Borde väl finnas ett bättre ställe än Ikea-parkeringen?