3325
Sök

Blinkers lyser hela tiden volvo s70

43 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
Köpte c70 klarglas här om dan men problemet är att blinkersen på bägge sidor lyser konstant.  När jag blinkar tänds och släks dem som vanligt. Men hur fixar man så dem inte lyser konstant? mina gammla blinkers va normala

21 761 Inlägg
15 april 2007
Det är väl kanske modifierat av förre ägaren, fler och fler personer verkar vilja ha konstant lysande blinkers på sina bilar.

43 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
hmm kanske men är de lagligt och ha konstant lyse då?

68 Inlägg
15 april 2007
Näe, tyvärr så är det inte lagligt att köra med blinkersena lysande konstant. Jag hade så tidigare, men polisen stoppade mig för ofta, så jag tog ut blinkers satsen och kapade den "tredje" kabeln. Det är den kabeln som gör att blinkersen lyser konstant.

Skaune
15 april 2007
På min Trans Am var det lagligt, var ju flyttgods från USA, men som ovanstående säger kolla efter den tredje kabeln!

68 Inlägg
15 april 2007
Ja, precis. Jag sa samma sak till polisen, det är USA blinkers. Då ringde dem en kontrollant och dem personen sa att för att det ska vara lagligt att köra med USA-blinkers så måste bilen vara registrerad som flyttgods ifrån USA

43 Inlägg
15 april 2007
Trådstartare
Tack för svar fanns ett extra sifft på dem nya som en gul/blå kabeln kom till den måste de va får klippa den så de är lätt och skarva ihop om man vill ha tillbaka de nångång smile

Sök