3749
Sök

Erfarenheter av Ralliart Sweden?

186 Inlägg
26 maj 2013
Trådstartare
Har inte haft med dom och göra med förut, men beställde ett par innerskärmar till första generationens Evo i slutet av mars, fick orderbekräftelse på min mail och allt så beställningen kom iväg som den skulle.

En månad gick och i början av maj så drog jag iväg ett mail och tänkte kolla vart dom tagit vägen?
Fick inget svar, så en vecka senare försökte jag ringa (hyffsat tidigt på dagen, före 3 om jag minns rätt) fick inget svar... Så en vcka till gick och jag drog iväg ytterligare ett mail till en annan adress. Och nu har 1.5 vecka gått och fortfarande inget svar?

Är jag ensam om detta eller har fler haft problem? o.O

KHRacing
26 maj 2013
Tomas Weng som har det är auktoriserad av Svenska Mitsubishi, så företaget borde ju vara seriöst till 100%.

!alla! svenska rally evo´s tar sina delar från han ju.

186 Inlägg
26 maj 2013
Trådstartare
Jo precis, det var jag redan medveten om, just därför tycker jag det är extra konstigt att jag har haft sånna problem?

Kanske ska tillägga: På hemsidan står det att det tar ca 8 arbetsdagar för leverans. Självklart kan jag förstå om det är slut på lager o.s.v, men igen: då borde man åtminstånde kunna få svar när man mailar en lång tid efteråt och frågar?
Senast redigerat av _Ozzy_ (26 maj 2013)

Forummoderator
26 353 Inlägg
26 maj 2013
Du har alltså ringt en enda gång under hela den här tiden?
Ring igen.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök