Hade parkerat bilen nere i stan medans man gjorde lite ärenden, när man kommer tillbaka är båda blinkersen stulna!!! Riktigt störigt! Men de som är tur ju att jag precis hade beställt nya blinkers till bilen. Har någon något tips på hur man kan riktigt sätta fast blinkersen så att det inte blir så lätt att ta dom??
Tacksam för svar!
Vet inte om de finns direkt lösning på det, Volvo har väl inte tänkt på sånt förren nyare modeller. Dom lär sig av sina misstag i guess Jag har ögonlock på min så de blir ganska jobbigt att ta av blinkersen.
Nä, de har de verkligen inte tänkt på okejokej, men de ska jag nog ta en funderare på ifall man ska sätta på ögonlock eller inte men tack för tipset sålänge!
Hur går de här? Några roliga fälgar som ska på nu när det börjar bli dags?
Jadu, just nu går det väldigt trögt jag vet inte riktigt vad jag ska göra på bilen riktigt. Men nya blinkers har kommit idag (de andra jag hade på var sönder) och jag har kopplat in en ny stereo
Tyvärr så har jag inte de roligaste fälgarna just nu har par 15" Volvo original fälgar på nu som blev monterade idag också (samma fälgar som på bilderna från bilföretaget).
Har äntligen monterat den nya stereon och det är en Alpine CDE-W235BT. Är riktigt nöjd med resultatet
Och har fått hem de nya blinkersen, samma som de gamla Imorgon blir det tvättning av bilen både in och utsida eftersom det hann man aldrig med idag, så det blev bara att sommarfälgarna åkte på idag
jävligt härligt projekt, riktigt stilren är den ! köpte mig en xc70 -99 igår!
var köpte du stereon? fick du köpa nytt "skal" runt om eller den passade direkt? finns de koppling till slutsteg på den?
prem lagd !
De var ju väldigt roligt att höra! Okej, nice ska gå in och kolla på den sen Jag köpte min stereo på Elmia i år på brl, den passade inte direkt. Så jag sågade faktiskt lite på ena sidan av "skalet" så passade den efter det Ja, det skulle finnas alla kopplingar på den. Eftersom jag tänkte inom framtiden kanske bygga ut mitt ljudsystem