3942
Sök

Bilnoob söker köp/bytesråd angående Volvo S80 2.4 170hk -99

34 Inlägg
5 juni 2013
Trådstartare
Bilhandlaren ville byta rakt av med min gamla bil .. i den sitter jag nästan dubbelvikt, med knäna vid öronen samtidigt som jag knappt når fram till ratten ..toyota yaris verso -01
Satte mig i S80'n, justerade ratten och sätet lite. Det kändes direkt som alla bitar föll på plats, som den va skräddarsydd för mig.
..Ska provköra den om några dagar. Men vet inte riktigt hur man ska märka om ngt inte står rätt till wink
På det här forumet verkar folk veta jättemkt om bilar iaf. tongue

Forummoderator
18 044 Inlägg
5 juni 2013
humancentipede skrev:
Bilhandlaren ville byta rakt av med min gamla bil .. i den sitter jag nästan dubbelvikt, med knäna vid öronen samtidigt som jag knappt når fram till ratten ..toyota yaris verso -01
Satte mig i S80'n, justerade ratten och sätet lite. Det kändes direkt som alla bitar föll på plats, som den va skräddarsydd för mig.
..Ska provköra den om några dagar. Men vet inte riktigt hur man ska märka om ngt inte står rätt till wink
På det här forumet verkar folk veta jättemkt om bilar iaf. tongue

En S80 -99 är värd cirka 20-25 tkr. Nog fan vill han byta... Men visst åker man bra. Räkna med en förbrukning på strax under litern. Vid manuell. Kamrem bör du ha koll på. Dyrt.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök