min golf 4 -98 läcker servo olja som f*n, kommer från damasken vf vet inte va de kan vara om det är hela styrväxeln som pajat(om detta är de svårt att byta själv?) eller va de kan vara? om någon vet eller har en aning om va de kan vara är ja hämskt tacksam för svar.
brukar gå att packa om kuggstången om du har det, men det är mycket jobb och inte säkert att det blir tätt, bättre att ta en på skroten. biltema har nåt medel som dom påstår tätar, vet ej om det är att lita på.
på min sunny som ja hade för ett litet tag sen så läkte servon..hörde me bilverkstad å dom sa att de bästa e att skrota den..att de int va värdt att laga skiten, bra att ja int laga den för 1 vecka efter så körde ja sönder växellådan ;P
jo men de där biltema har fungerar bara om det är ett minimalt läckage de sväller lagren i packboxen om de är lite skadade men om de är trasiga är de meningslöst i mitt fall är de trasiga, så måste byta styrväxeln kul på en 98 som bara gått 11tusen,
jo men de där biltema har fungerar bara om det är ett minimalt läckage de sväller lagren i packboxen om de är lite skadade men om de är trasiga är de meningslöst i mitt fall är de trasiga, så måste byta styrväxeln kul på en 98 som bara gått 11tusen,