nu jävlar ska jag bygga gammel epan till ratrod följ gärna denna tråd och lägg gärna upp tips och d.y.l. detta skall göras
[]bulta lös hytten och lyfta av den från chassit []bulta lös chassit från 245an []bygga om hyttens golv och torped plåt []lyfta på hytten och bygga fästen []bygga nya motor fästen och montera motor och drivlina []bygga flak och grill []dra all el och fixa inredning []tillbehör och övrigt
bilder kommer upp eftersom jag hinner genom att jag har även skola så projektet kommer ta ett tag men förhoppningsvis kommer det bli bra ska fan va nogrann
nu har det varit lite stiltje pga en lite olycka men har hunnit bulta lös hytten och nu ska jag lyfta av den och kapa bort torpedplåt och golv och det blir att förlänga balkarna ist men det går frammåt med den
förlåt att jag int har varit så närvarande men har haft lite problem med att huset brann men nu är jag i full gång igen. har kapat lös bakaxeln och har bestämt att det bara ska bli en bya racer så det blir stumt i arslet bilder kommer upp