Som ämnet säger varför gör det det? Hade den inne på kopplingsbyte och hade fixat original koppling mycket fin beg... men de ringer på verkstan och säger att den inte passar. Så frågan är varför ägaren innan satt dit lamell från en 940?? Länk till bild http://shop.klracing.se/sv/artiklar/dri … 240mm.html
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Sa verkstaden varför det inte passade för det ska det göra. Det är ju samma storlek och splines på lameller till M56 och M90. Och har man satt dit exakt en sådan lamell som på bilden så sitter den för att kopplingen ska orka med lite mer vridmoment.
Original 850 Koppling gick inte att få dit iaf, han pratade om ifall de bytt svänghjul eller nåt. Men på gick inte original koppling det såg jag. varför vet jag ej
Det var inte så att verkstaden vänt lamellen åt fel håll? Vänder man den fel passar inte tryckplattan. Har man bytt svänghjul så syns det på skillnaden i diameter på lamellen/tryckplattan. Original är det 240mm, skulle va om man bytt till GLT's hjul som har 228mm
Det var inte så att verkstaden vänt lamellen åt fel håll? Vänder man den fel passar inte tryckplattan. Har man bytt svänghjul så syns det på skillnaden i diameter på lamellen/tryckplattan. Original är det 240mm, skulle va om man bytt till GLT's hjul som har 228mm
Ingen aning men de vände o vred men passade inte sa de... Men men tar ett kort när jag får tillbaka min gamla lamell så får ni se hur den ser ut
Jalvret nej inte nu längre bara undrade varför de satt 940 Lamell i bilen men nu vet jag Greppar mycket bra iaf kan jag säga