Jag har chippat där och är ruskigt nöjd. Den drar jämnt och fint över hela registret och bränsleförbrukningen sjönk också vilket jag inte hade trott. Kommer vända mig dit igen med nästa bil.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Verkar fungera bra, de här tre omdömena hittade jag efter en snabb sökning.
UTC skrev:
Hej ! Hoppar in i detta trimmforum. Optimerade igår min Octavia RS-04 hos Svensk Motoroptimering. Magnus gjorde ett riktigt bra jobb och jag är mer än nöjd med resultatet. Dom ger jag mina bästa rekommendationer. www.svenskmotoroptimering.se Magnus: 070-7870760
MrInfinity skrev:
Bil: Audi A3 1.8Ts Quattro -01 Chipföretag: Svensk Motoroptimering Pris: 3990:- Effekt: 180hk/235Nm Original. 211hk/300Nm Chippad. Laddar 1.3 Nöjd?: Svar Ja Går mycket bättre än original.
Tysken66 skrev:
Jag håller med om att det är lätt att välja en känd firma när man vill chippa sin saab. Men när jag skulle chippa min 9-5 2,0t biopower valde jag en helt okänd firma för mig som heter Svensk motor optimering och ligger i gävle. Jag betalade 3995kr och fick 230hk från 150hk och är otroligt nöjd . dom va väldigt service minded och kunniga. har kört med bilen i en vecka sedan jag va där och den går mycket bra. ... lite adaptering i börajn men så är det väl för alla.
Skrämmer liv i denna tråd istället för en ny,eftersom man bor på orten där dessa herrar håller hus,så är det ju nära och bra. Har funderat på piratchip som bara kostar ett par hundringar..Men men
Så är det nån här som chippat sin kärra hos dom sen denna tråd drog i gång?
Ska lämna in min bil där!! återkommer med resultat . någon som vet om det blir stor skillnad fast det inte är någon kompressor?? + att bilen har 4st race kattar
SMO-Svensk motoroptimering har sponsrat min S60 T5 med optimering. Från 250hk/360nm Till 295hk/410nm Denna optimering kostar 3900kr. Gör helt galet mycket skillnad! Bilen känns som en riktig muskelbil av kvalité De kan nu optimera i princip alla bilar och är mycket seriösa. Antagligen bäst priser i landet också. DO IT!