3434
Sök

Strömkabel till 9-3?

5 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
Hej!
Undrar om där finns någon ingång till bilen där jag ka ndra strömkablen? Vill hellst inte borra:/ Finns där ingen ingång vid pedalerna?
Vad tycker ni annars om dessa 6x9: or... GP369? Något att ha? ska ha i dörrarna fram också.

Kockafan
224 Inlägg
23 april 2007
asso det finn en ingång bakom hastighetsmätaren där har dom drgait igenom + kablen för mej iaf

Kocken

211 Inlägg
23 april 2007
Här finns det gott om bra tips big_smile

http://www.ng900.tk/

Lycka till!
//Felix

5 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
linusgrabo skrev:
asso det finn en ingång bakom hastighetsmätaren där har dom drgait igenom + kablen för mej iaf

okej, men måste jag skruva ner hela instrumentpanelen?

Kockafan
224 Inlägg
23 april 2007
asso jag skruvade ner högtalren vid astolpen sen lossade jag på instrumenten runt om mätaren så kan man se, men jag hade ju dragit där innan så det blev lättare tror du får skruva ner hela den som sitter över..

Kocken

5 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
linusgrabo skrev:
asso jag skruvade ner högtalren vid astolpen sen lossade jag på instrumenten runt om mätaren så kan man se, men jag hade ju dragit där innan så det blev lättare tror du får skruva ner hela den som sitter över..

okej.. tack för hjälpen.. får ta mig en titt i helgen:)

666 Inlägg
24 april 2007
Hej du har samma kaross som mig..
ta av den panelen som sitter över pedalerna, där diagnosutaget sitter, kollar man upp där så över bromsen så sitter där en genomgång för diversekablar, gör ett litet hål i gummit där och pilla ut sladden, den kommer att komma ut i motorrummer bakom säkringsdosan, underlättar att flytta den, lättare och få tag i sladden då

lycka till
//Silver

Elektriker
42 Inlägg
24 april 2007
Tjenna, i min bil så höll jag till höger bara plocka ner handsfacket och något ventilationsrör, gummigenomföring från motorrummet. Bara jobbigt att komma igenom gummit TIGHT=).

//Richard

Lågt å Hårt

Sök