2579
Sök

Volvo högtalare

60 Inlägg
13 september 2013
Trådstartare
då ska vi se om någon kan min fråga!

jag har HU650 stereon med 4X50 förstärkaren..  skulle jag kunna ha premium sound på framdörrarna med bas och mellan register ?? finns det en ansluting till båda eller är det var försig ??

satt att det finns tre olika högtalare.... papper , vävd och så plast??
vad är vad??

1 494 Inlägg
13 september 2013
Förstår inte riktigt vad du menar :S Vill du veta om det sitter premium paket högtalare i eller om du kan sätta in det? 

När det gäller vad dom är gjorda av så är det ju bara att ta av dörrsidan smile

60 Inlägg
13 september 2013
Trådstartare
jag undrar om det går att sätt in smile)

jojo men asså vävd= high preformence och plast är premium:) ja eller tvärt om smile

1 494 Inlägg
13 september 2013
Vet du vad det är för storlek på högtalarna? Jag har för mig att det ingår 2st 8" i premium paketet och hålen i dörrarna är ju för 6,5 or. Det borde också finnas delningsfilter å grejer som kanske saknas och även en förstärkare om jag inte misstar mig.

Jag är inte säker men det känns som att dom vävda borde va av lite högre kvalité än plastmodellen. smile

Vänta å se om någon mer skriver, jag är säker på att det finns någon som vet svaren på dina frågor. Å om inget annat som är lite säkrare på saken än jag. smile

60 Inlägg
13 september 2013
Trådstartare
får se smile för tror jag har vanliga högtalare i "papper" ska kolla på det senare isf ska jag byta till dom vävda för det ska passa iafg smile omde nu inte funkar med premium högtalarna:)

533 Inlägg
14 september 2013
Är inte säker, men har för mig att det är andra dörrsidor i dom finare ljudpaketen från Volvo smile Så du kanske måste byta dörrsidor isåfall?

60 Inlägg
14 september 2013
Trådstartare
men jag har dom vinklade högtalargallren smile

Sök