3346
Sök

Hur lyckas tredje man lista ut att jag har en bil utav märket XXX?

Kärnkraftstomte
775 Inlägg
29 september 2013
Trådstartare
Jag blir så trött på alla dessa telefonköpare som ringer och säger något i stil med: Hej kompis du har en XXX och jag vill köpa den av dig mannen!

Det jag undrar är hur tusan de lyckas få reda på att jag ha en sådan bil utan att först veta om bilnummret?

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

430 Inlägg
29 september 2013
man kan både som privatperson och företag få ut uppgifter om en specifik modell från transportstyrelsen, sen är det bara att ringa...brukar ju dock bara vara skojare som gör...

Mopar or no car!

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
29 september 2013
MagnumR skrev:
Jag blir så trött på alla dessa telefonköpare som ringer och säger något i stil med: Hej kompis du har en XXX och jag vill köpa den av dig mannen!

Det jag undrar är hur tusan de lyckas få reda på att jag ha en sådan bil utan att först veta om bilnummret?

med en väldigt udda bil är det så svårt... men visst jag håller med dig, där är folk som lägger ner tid på detta.
Senast redigerat av valle22 (29 september 2013)

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

3 259 Inlägg
29 september 2013
Har du en Corolla? smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

och Dupont
581 Inlägg
29 september 2013
valle22 skrev:
MagnumR skrev:

med en väldigt udda bil är det så svårt... men visst jag håller med dig, där är folk som lägger ner tid på detta.

Farsan har en L200, och de skickar varje år att de vill köpa den och skeppa iväg den till afrika/ asien eller där nere någonstans. Även folkabussar står det att de är intresserande av. Men inte ett ljud om att de vill köpa någon av våra 240is tongue

Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!

Kärnkraftstomte
775 Inlägg
29 september 2013
Trådstartare
Det är en VW-buss från -88 det handlar om. Vet att även  Toyotas transportbilar (Hiace och Previa) ska vara eftertraktade. Såg nu att det hade skapats två trådar. Om någon av moderatorerna ser detta så får han eller hon (gillar inte hen) gärna "fusionera" dom.

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

10 287 Inlägg
30 september 2013
Fusionsteknologi ligger tyvärr i framtiden. Vi tar bort den andra tråden

Göran
Moderator

(Lugn. Vi raderar inte, bara lägger den i ett osynligt arkiv. Så om det fanns livsviktig info där så går det att få fram igen)

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök