3012
Sök

Förslag på verkstäder med billiga men bra sport avgassystem i gbg

3 Inlägg
24 april 2007
Trådstartare
Någon som vet nån bra verkstad i Göteborg som donar bra sport avgassystem till ett bra pris.. Kör förövrigt en Audi A4 1.8T -00.
Tacksam vid svar!

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
24 april 2007
Vill du ha monterat, eller är du ute efter att köpa? Om montering så lite för långt för min del, men det finns säkert göteborgare här på GORG.
Om köpa så är mekonomen skapliga på både kvalitet o pris tycker jag. Lycka till!

snickarelärling
54 Inlägg
24 april 2007
vet ej om dom har sportavgas men jag bytte på min 740 förra året för 1400 spänn monterat o klart på halvtimmen !!

kolla först med biltema osv. men ingen klådde deras pris !! smile och då hade jag fått montera själv !!

mvh
matte

p.s haga avgas elr nåt heter dom tror jag står i gp !!

hmmm...?? the fire is burning !!

9 108 Inlägg
24 april 2007
Ständigt detta "det ska vara billigt men också jäkligt bra", man får vad man betalar för! wink

A-alt avgassystem och raka rör i Mölndal bygger och säljer sportavgassystem. Finns på eniro.

Kettunen
24 april 2007
Håller med millen. Man får inget såkallat ( bra ) avgassystem för en billig peng. Visst att dom kan de vara värda sin prisklass. Man får vad man betalar för. Sen beror det ju på hur villig din plånbok är att slänga upp pengar som sagt.
EU-Bildelar fixar in sånt med.  Ligger i lerum. 2 mil utanför gbg mot Alingsås
Vi vet ju inte vad du menar med ett billigt. 1000kr? 4000? eller mer...

304 Inlägg
24 april 2007
Kettunen skrev:

Jag tror att han menade ”rimligt pris”. wink Det är det vad jag själv menar när jag säger biligt.
Man printar sannerligen inte cash hemma. big_smile

I have my own race...

Kettunen
24 april 2007
Sir_Ed skrev:
Kettunen skrev:

Jag tror att han menade ”rimligt pris”. wink Det är det vad jag själv menar när jag säger biligt.

Nejnej det förstår jag oxå men vet ju inte va han menar i för prisklass ju. Han kan ju mena 5000 & under.
Det var bara därför jag fråga. Inget illa mena asså

304 Inlägg
25 april 2007
Kettunen skrev:
Sir_Ed skrev:
Kettunen skrev:

Nejnej det förstår jag oxå men vet ju inte va han menar i för prisklass ju. Han kan ju mena 5000 & under.
Det var bara därför jag fråga. Inget illa mena asså

Han sover säkert nu. lol Vi får vänta tills imorgon. big_smile

I have my own race...

3 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
Hmmm, nu ska jag förklara för alla som inte fattar vad jag mena.. asså hitta ett sport avgassystem med bra kvalité till bästa pris.
Verkstäder kan ju göra i princip exakt samma avgassystem men priset kan ju variera beroende på vart man gör det!

Japp, nu hoppas jag ni förstår roll

Tack för svaren! tongue

304 Inlägg
25 april 2007
Don_Skalito skrev:
...bra kvalité till bästa pris...

Precis!!! lol

I have my own race...

Sök