Här kommer en liten update
eller om man får kalla det "update"? Visar ytterligare lite grejor jag har fixat till bilen!
Kupéfilter (satt inget alls på när jag tog bort kåpan och kolla ^^
Fixa lite stereo kablar. (Ska det verkligen vara så mycket kablar? :o)
För att sedan få dit denna snygging! Köpte för lite special pris @vallåkra 2013. Stöd för iPhone, yippie!
Passade också på @vallåkra att köpa dessa 2 mätare: Laddtryck och oljetryck. Behövs oljetemp också eller räcker det med oljetryck? (sitter inte på plats på bilden)
Ihop kärvat? Jo tack.. Det blir lätt så efter den har varit stående i 1.5 år. Men nu ska snart nya bromsar inhandlas från Getech och oken ska bli renoverade och målade!
Vad tycker ni, hålborrade eller slitsade? Har läst att hålborrade spricker efter ett tag, dock ventilerar dom bättre.. Åsikter?
Lite skillnad på nya bakljusen jämfört med dom gamla?
Tråkigt att 855 fick den sjukdomen
(Ignorera mig på bilden tack)
Rosthål på vänsterbakdörr tyvärr.. Den blåa färgen är tydligen biltemas Volvo mörkgröna som jag bara skulle dra över lite så det inte såg så förjävligt ut. Man börjar ju undra ^^
Här är sulorna! Etabeta tettsut 18". Kommer tyvärr inte ihåg däcktillverkare, vet dock att dimensionerna på däcken är 225/40-18.
Ja det var väl allt för idag! Blir att beställa bromsar den 25:e, sen sänkningsfjädrar någon gång inom de närmaste veckorna också. Får se hur mycket tid man får över från studie & jobb. Hej sålänge!