Nåkab

EYSHU Jag älskar cab
27 april 2007 · 73 Inlägg

Tjena
undrar vad tycker ni om nåkab dom flesta jag fråga gillar verkligen inte bröderna kyrk ?
sen undrar jag vad som händer med deras bil som skulle komma på elmia blev det någon skulle vara väldigt tacksam för bilder smile

MVH

dallelito med lem
27 april 2007 · 1 147 Inlägg

jag kan inte tycka illa om nån jag inte känner. jag tycker dom e grymt duktiga på det dom gör.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Hee-Maan
27 april 2007 · 3 113 Inlägg

dallelito skrev:
jag kan inte tycka illa om nån jag inte känner. jag tycker dom e grymt duktiga på det dom gör.

håller med till pricka..

och tyvärr har jag ingen bild på deras bil men jag kan säga att den var riktigt, riktigt gosig smile

Semper Fi
laazy vorsprung durch teknik
27 april 2007 · 886 Inlägg

1 bil bara? jag tyckte det stod "Nåkab Unbeatable Tuners" på var och varannan bil inne i mässhallen tongue

sir_daniel www.kudoz.se
27 april 2007 · 3 802 Inlägg

gillar bröderna/familjen kirk, trevliga killar... iof så känner jag dem lite privat så jag är kanske lite partisk?

Jaguar Xj6 serie 2 "Bus katten" (1977)
Mercedes GL550 "Gangster mercan" (2008)
Jaguar Xj6 4.2L LWB "Gammeljaggan" (1977)
Toofast Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
27 april 2007 · 167 Inlägg

sir_daniel skrev:
gillar bröderna/familjen kirk, trevliga killar... iof så känner jag dem lite privat så jag är kanske lite partisk?

same here;)

Dodge Ram 1500 Laramie "Rolling Big Power" (2012)
Josip
27 april 2007 · 67 Inlägg

har för mig att nåkab hade typ 8 bilar elelr nåt där inne på mässan...

EYSHU Jag älskar cab
27 april 2007 · 73 Inlägg

jag menar den bilen som dom skulle bygga jag var där lite då och då och då skulle dom bygga en bil till elmia det är denjag menar somjag skulle vilja ha en bild på .big_smile

Team-Adolfsson Gödseldräng
27 april 2007 · 4 529 Inlägg

jag vet inte ens vad det är för folk tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang