Tja...jag vet ju då inte vad det du har hört om Ä-holm men men....händer det ngt skojigt där så får du då gärna sända mig ett pm!
Jag e därifrån, bor idag några mil längre norröver, å det e då inte ofta jag e inom Ä-holm...
Men visst har du tur kan ni ju finna en å annan Koenigsegg i diket i de krokarna...hehehe...
Jag hade nog allt valt att bo i Halmstad lr Båstad beroende på vad det e ni söker?! Å vilken vecka det rör sig om... Boende i Båstad under tennisveckan kan bli bra tufft att få tag på nu..lite sent ute..
Playan i Båstad e helt okay om man vill trängas med alla andra ifrån sthlm!
Tylösand e ju en klassiker som du säkert redan hört talas om...å har du en tjej som har det minsta lilla av tendens till svartsjuka så det då inte rätt strand...om du förstår vad jag menar...
Kvar vart ju då Mellbystrand, min absoluta favvo. Du kan själv välja om du vill ligga på "bilstranden" lr den utan bilar!
Fördelen med att ta med bilen ner är ju att du har uppsikt på den, kan förvara saker i den å sist men inte minst spela musik i den! Men var uppmärksam på att du har batteri så det räcker!
När ni tröttnat på Mellbystrand så kan ni snabbt å smidigt ta er ut på E6:an som raskt för er både till Malmö, Helsingborg, Falkenberg för race å Båstad för att "glassa" lr Halmstad för att trängas på krogen!
Tja i vissa fall så det la lämpligast att svänga inom boendet förlite krubb å en dusch...menmen..
Desto värre e det la att finna ett nice hotell i Mellbystrand/Laholm....jag hade då utan tvekan satsat på att hyra en stuga i Mellbystrand! Finns bla på Blocket å sen så finns det la ngn sida som pysslar med just stuguthyrning....har jag för mig...
Men skriv vilken vecka det e så kan fler "hitta-på" tips komma!
Vi bor ju lixom i krokarna!