Hypnot skrev:
Tjena!
Fått körkort och köpt bil! (UNDERBART!) Men eftersom jag är så inne i musik måste jag ha något bättre än vad jag har i min pluttiga bil. Vill också lära mig allt som går eftersom jag är så intresserad men har aldrig haft chansen då jag inte haft pengar eller förutsättningar men nu finns dom!
Orkar som sagt inte med mitt ljud i bilen, är alldeles för dåligt. Har två orginal-högtalare under framrutan. Det är det jag har. Dessa två är riktigt dåliga och man kan inte ha högt ljud någonstans innan det börjar brusa osv.
Vill därför byta ut lite och köpa in nya grejer. Det som sätter stop för mig är att jag aldrig har ägt en bil innan denna och vet inget om ljud. Om jag får hjälp om vad jag ska köpa och om hur jag ska koppla allt osv så skulle jag bli så otroligt glad. Som en unge vid julafton.
Hade tänkt mig att köra på något för 4 tusen. Någon liten bas, två-fyra högtalare. Budget grejer helt enkelt men ändå bättre än vad jag har nu.
Tack så mycket och ursäkter om något kommit otydligt
Jaha, sånt ljud. Då missuppfattade jag dig när jag läste rubriken. Trodde du ville ha ljud som låter som en bil. Såg det på TV i veckan då en bil var så tyst att det kom motorljud i högtalarna. Jag skojar inte, det var ett motorprogram på TV9.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!