3574
Sök

Frågor ang missljud på ford mondeo -13, växelspak,tank

This is me
334 Inlägg
7 november 2013
Trådstartare
Hej!

Jag har en Ford Mondeo -13 2,2tdci, nu har en del missljud uppstått och undrar ifall någon mer har haft eller har det med.

Lämnade för andra gången in bilen på Bilia för att växelspaken dallrar vid tomgång, någon mer som haft detta problem?

Sen när jag tankat bilen full så skvalpar det i tanken och dunsar till vid snabbare starter, är intresserad om någon mer har de här ljuden eller om bara jag råkat ut för det

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
7 november 2013
Danniboy skrev:
Hej!

Jag har en Ford Mondeo -13 2,2tdci, nu har en del missljud uppstått och undrar ifall någon mer har haft eller har det med.

Lämnade för andra gången in bilen på Bilia för att växelspaken dallrar vid tomgång, någon mer som haft detta problem?

Sen när jag tankat bilen full så skvalpar det i tanken och dunsar till vid snabbare starter, är intresserad om någon mer har de här ljuden eller om bara jag råkat ut för det

Inte för å va stygg nu .. Men Ford är inte en premium bil. Nu har jag ju inte hört dina missljud. Men om dom inte löste din dallrande växelspak frsta gången gör dom det förmodligen inte denna ggn heller.

Vill man slippa sånna här "världsliga problem" så hade jag nog valt en annan bil där den "upplevda kvaliteen" står högre i fokus.

Mao bilar som inte e ett dugg bättre men verkar som det smile

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Sök