3619
Sök

Mds

16 Inlägg
3 november 2005
Trådstartare
va tråkigt att alla verklar klaga så mycket på MDS´s produkter sad jag har precis köpt en framsystem av dom och jag (som amatör) tycker det låter väldigt bra.. vad är de speciellt som är så värdelöst med MDS? är det produkten ifrån början till slut eller är det nått speciellt misstag dom har i sina grejer??
\\iaf nöjd

200sx Driver
366 Inlägg
3 november 2005
Inte vet jag om alla klagar på mds tongue Personligen tycker jag dom är bra.
Det kan ju vara att dom gillar andra märken bättre än mds smile
Rätta mig om jag har fel ?

-=Nissan 200sx s13 =-

10 Inlägg
3 november 2005
Jag gillar inte mds, men inte på grund av deras högtalare... dom är bra tycker jag... men jag tänker alldrig köpa nåt mer från mds pga att jag har haft problem med mitt bodykit som jag köpte där, för det första var det 3 månader försenad leverans  utan att dom ens orka skicka ett mail och medela detta, sen så var passformen kass, och sen så har jag fått problem med polisen som säger att det är olagligt vilket mds hävdar att det inte är men dom vägrar skicka papper som stöder det, dom svarar inte ens på mina mail och när man ringer är det en sur snubbe som typ bara mummlar och lägger på... så jag kan inte reg besiktiga bilen, så nu måste jag riva av allt och börja på en ny bil, mds vårdar inte relationen med sina kunder och behandlar dom som skit i mina ögon och jag tänker inte stödja ett sånt företag som har sån dålig moral... ni gör som ni vill men hoppas inte på för mycke från de skit företaget...
Senast redigerat av RampaGe101 (3 november 2005)

208 Inlägg
3 november 2005
tycker oxo att det är trist att folk gnäller på MDS

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
4 november 2005
idag kan man köpa en skruvdragare på coop för 199:- men hur bra kvalité är det på den? har man pengarna klart man köper en hilti för 4000:- samma sak med MDS vs. riktiga märken... kvalité...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 november 2005
Jag tycker det är fel mds har har riktigt shyssta grejer till riktigt shyssta priser och dom är trevliga sen att dom tallar för sina produkter framför andra är väl inte så jävla konsitgt säg något företag i hela världen som inte gör det dock så är jag lite besviken på att min framsystem från mds inte låter någe bra alls men det är nog snarare mitt fel och inte mds

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 november 2005
RampaGe101 skrev:
Jag gillar inte mds, men inte på grund av deras högtalare... dom är bra tycker jag... men jag tänker alldrig köpa nåt mer från mds pga att jag har haft problem med mitt bodykit som jag köpte där, för det första var det 3 månader försenad leverans  utan att dom ens orka skicka ett mail och medela detta, sen så var passformen kass, och sen så har jag fått problem med polisen som säger att det är olagligt vilket mds hävdar att det inte är men dom vägrar skicka papper som stöder det, dom svarar inte ens på mina mail och när man ringer är det en sur snubbe som typ bara mummlar och lägger på... så jag kan inte reg besiktiga bilen, så nu måste jag riva av allt och börja på en ny bil, mds vårdar inte relationen med sina kunder och behandlar dom som skit i mina ögon och jag tänker inte stödja ett sånt företag som har sån dålig moral... ni gör som ni vill men hoppas inte på för mycke från de skit företaget...

visst det är skit dåligt av dom arr inte medela dig  och att inte lyssna på dig när du ringer men det är INTE deras fel att kjolpaket är försenat och det är absolut inte deras fel att passformen är dålig

Bmw osv..

859 Inlägg
4 november 2005
Som sagt i tidigare trådar... dessa dikussioner om MDS leder ingenvart, så tråden låses.

/Theo

Sök