Har varit sjuukt dålig med att upp projektet men ska kolla om ajg hittar lite bilder och filmer från i sommras.
Kan iallfall säga att bilen är gatmappad till gissningsvis 650 whp, hade lite småstrul vid mappningen pga för klena kablar till tändspolarna samt att ett antal bosh 1680 spridare ( nya ) kände för att lägga av helt och fasna i öppet läge ( suck...). köpte nya 1700 cc bosch spridare och sedan har allt fungerat utmärkt.
Sitter och funderar på om man ska fixa iordning toppen lite emr med vassare ventilfjädrar å porta upp den max, kanske försöka få dit någon typ av breddning. Vet någon hur de ser ut me e30 m3 breddare på en e28?
Kom gärna med förslag och idear om va ni tycker jag ska göra med bilen!
Mvh Mr F
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
Inte för å vara neggo chippen men varför förstöra nått som är så jävla brutalt redan = ) hehe...
En lack å lite polering så är den ju grym sen!
joo det e samt men måste få plats med slicksen oxå så den måste bli bredare bak iallfall, sitter och funderar på hur jag ska göra detta på bästa sätt:)
Vart en lite runda till jobbet idag, inte kört bilen på 3-4 veckor då o-ringen till dumpventilen pajja, snacka me ppf och fick en ny satte dit den allt funkade kanon tills idag då den lossnade igen -.- vart å limma dit den så hoppas fan inte den lossnar igen!
Har även suttit å funderat på att höja bilen lite i baken för att få in lite högre slicks, svarvade till mig 2 80 mm distanser
såhär såg den ut innan
Även hur motorrummet ser ut nu
Bra me stort batteri ibland oxå:D
Kommer en upp imorn så får vi se hur de blir med höjningen:)
Inte för å vara neggo chippen men varför förstöra nått som är så jävla brutalt redan = ) hehe...
En lack å lite polering så är den ju grym sen!
joo det e samt men måste få plats med slicksen oxå så den måste bli bredare bak iallfall, sitter och funderar på hur jag ska göra detta på bästa sätt:)
Bredda inåt! Valsa skärmar och bygg om hjulhus. Vet inte hur mycket du behöver ta för att få in stora däck. Dom ser ju olika ut än E30 = )