4345
Sök

Bytte bil, nu vill killen byta tillbaka?

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 november 2013
Thorseeeen skrev:
Har kollat igenom alla svar jag fått och de jag sa till han va då får vi väll lösa de den svåra vägen och han hoppade in i bilen o sa skyll dig själv sen åkte han.
Han har ringt ett par gånger men som sagt har jag blockat hans nummer nu så ej fått några mer samtal!

Återkommer om det blir något mer av detta

//Linus

Jag har en känsla av att ingenting kommer att hända.
Men kan du, ställ din nuvarande bil hos en kompis eller liknande dom närmsta veckorna. Man vet aldrig vad tattare kan hitta på för något. Han kan mycket möjligt få för sig att han ska göra något med din nuvarande bil.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

278 Inlägg
27 november 2013
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Thorseeeen skrev:
Har kollat igenom alla svar jag fått och de jag sa till han va då får vi väll lösa de den svåra vägen och han hoppade in i bilen o sa skyll dig själv sen åkte han.
Han har ringt ett par gånger men som sagt har jag blockat hans nummer nu så ej fått några mer samtal!

Återkommer om det blir något mer av detta

//Linus

Jag har en känsla av att ingenting kommer att hända.
Men kan du, ställ din nuvarande bil hos en kompis eller liknande dom närmsta veckorna. Man vet aldrig vad tattare kan hitta på för något. Han kan mycket möjligt få för sig att han ska göra något med din nuvarande bil.

Antar att inget kommer hända och inget har hänt än så länge... Men jag uppdaterar om ca en vecka om han hört av sig eller liknande.

Tack för alla svar och tips! //Linus

Ung&Dum
430 Inlägg
27 november 2013
Haha inget att oroa sig för bara garva han i ansiktet , till 100 procent tomma hot , vad ska han göra döda dig ?

In hoc signo vinces

Sök