3581
Sök

Är det något lurt med detta eller köper de verkligen?

hater
656 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/10336727.htm?ca=23_3_k

Finns ett par sånna köpare till på blocket, undrar om någon här vet om det är for real eller som kontaktat de?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

425 Inlägg
29 april 2007
HAHa lol redigt mysko hmm

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Smålänning
7 887 Inlägg
29 april 2007
Finns såna. Dom köper bilar, sen så säljer dom bilarna dyrare till länderna i asien, typ afganinstan och iran. Ibland häder det att dom skrotar bilarna.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

hater
656 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
skojjar du? jag vill bli av med min bil men jag vill inte att den ska skrotas.. har du erfarenhet twin_cam?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Ahapp..
36 Inlägg
29 april 2007
Det är inte ett skämt.
dom köper bilar av folk som inte blir av med sina och prutar som fan,sen säljer dom iväg dom dyrare
Senast redigerat av Granit (29 april 2007)

Tjejer fejkar orgasm, killar fejkar hela förhållanden

29 april 2007
Masaru skrev:
skojjar du? jag vill bli av med min bil men jag vill inte att den ska skrotas.. har du erfarenhet twin_cam?

Det låter lite mysko eller så köper de bilarna om man ska schenka bort !
Säg ditt pris vad du vill ha för bilen och se om han nappar på det !

hater
656 Inlägg
29 april 2007
Trådstartare
ringde en nyss.. han var rätt het på min bil men han gav för lite(30k!!).. men visst var han seriös och han sa att jag kunde sälja min bil inom 2 veckor och han stod för annonskostnaderna och rekonden om det behövdes.. låter ändå rätt bra!

Klyphuggare
328 Inlägg
29 april 2007
Lukta nästan lite som nån som fyller typ 30 sen har nån satt ut hans nummer

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

296 Inlägg
29 april 2007
Honken_ skrev:

Fy F*n vad jag hatar sånt.. nog sämsta skämtet man kan utsätta folk för

Maizer
29 april 2007
Horizon skrev:
Honken_ skrev:

haha nej det är ju skitkul

5 198 Inlägg
29 april 2007
Maizer skrev:
Horizon skrev:
Honken_ skrev:

skit kul ja.. tills man blir drabbad själv... näe dags för pojkarna å växa upp och bli män...

Maizer
29 april 2007
gamlingen skrev:
Maizer skrev:
Horizon skrev:

skit kul ja.. tills man blir drabbad själv... näe dags för pojkarna å växa upp och bli män...

Som du alltså? En redig karl alltså? Kan inte en man ha kul med sina kompisar alltså? Bara för att man blir äldre betyder inte det att man inte ska tåla skämt, det är sånt vi grabbar/män gör.

Kettunen
29 april 2007
Förstår skämtet wink
Men det är faktiskt inte kul när man är 100% seriös säljare & köpare smile

5 198 Inlägg
29 april 2007
Maizer skrev:
gamlingen skrev:
Maizer skrev:

Som du alltså? En redig karl alltså? Kan inte en man ha kul med sina kompisar alltså? Bara för att man blir äldre betyder inte det att man inte ska tåla skämt, det är sånt vi grabbar/män gör.

kan inte se att jag påstår att jag är en redig karl nånstans,,

5 198 Inlägg
29 april 2007
Kettunen skrev:
Förstår skämtet wink
Men det är faktiskt inte kul när man är 100% seriös säljare & köpare smile

precis...nånstans måste man ju tänka på andra än sej själv oxå

519 Inlägg
29 april 2007
Orka sånna annonser, släpp capsen ffs! Det blir ju bara jobbigt att läsa skiten...

Smålänning
7 887 Inlägg
29 april 2007
Masaru skrev:

Ytterst liten, men på den tiden farsan körde mercedes, så skickade en firma i malmö ett brev till honom att firman var intresserad av att köpa bilen när han skulle göra sig av med den. Sagt och gjort, 2 år senare så ringde farsan till firman, och berättade om bilen; Jo den är väldigt rostig, men motorn gå bra, dock så ryker den lite blått när man släpper gasen. Växellåda och bakaxel är prima.

Till svar fick han: Ja du får 4 tusen! En kille är redan på väg för att hämta bilen! möt honon vid stationen om tre timmar, eller vad det nu va.

Allting gick smidigt, och han som skulle hämta bilen gav honom fyra tusenlappar, dom skrev papprena och sen åkte han iväg till malmö... i en helt osedd bil yikes

Farsan sålde alyfälgarna för 1000 kr till en jobbarkompis så hade han fått 5000 för den.

Han gav 5000 för den när han köpte den fyra år tidigare. Han livs bästa bilaffär.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 april 2007
många bilhandlare köper in vad som helst o säljer dyrare ibland små bilhandlare som lägger ut sånna där annonser MEN dom betalar inte BÄST utan mer SÄMST kan va skönt om man vill bli av med bilen snabbt dock.

Bmw osv..

326 Inlägg
1 maj 2007
hmm det kan va en sån där som säljer bilarna vidare till typ afrika! vi sålde våran king kab till nån sån snubbe å han betalade värkligen bra! har ringde oss och bjöd 3000 över anonspriset

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

Sök