3538
Sök

Köpråd: Pajero sport vs Trailblazer?

60 Inlägg
26 december 2013
Trådstartare
#41
Evildan skrev:
Här boys, kör hårt.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3903979

Hahaha, tack!


Muttley
26 december 2013
#42
En sak till.  Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser. wink

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
26 december 2013
#43
tkd_rille skrev:
En sak till.  Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser. wink

Alldeles rätt! www.rockauto.com funkar bra!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Cadillac_The_King
26 december 2013
#44
tkd_rille skrev:
En sak till.  Om du tycker delar är dyrt till chevan i sverige så beställer du i staterna och har delarna hemma på 6 arbetsdagar till nästan 1/3 av svenska priser. wink

Eller hos Arvika motor dom har bra priser

337 Inlägg
26 december 2013
#45
Tänkte detta kunde var värt att läsa... ett gammalt test av den...

http://www.automotorsport.se/media/bilt … 080909.pdf

Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja
Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte
aktuellt vid tillfället.

Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren..
Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan
2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..

//Micke

If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
26 december 2013
#46
Mickeymouse skrev:
Tänkte detta kunde var värt att läsa... ett gammalt test av den...

http://www.automotorsport.se/media/bilt … 080909.pdf

Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja
Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte
aktuellt vid tillfället.

Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren..
Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan
2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..

//Micke

Klockrent!!! smile Har handlat en del där.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

60 Inlägg
26 december 2013
Trådstartare
#47
Mickeymouse skrev:
Tänkte detta kunde var värt att läsa... ett gammalt test av den...

http://www.automotorsport.se/media/bilt … 080909.pdf

Men som sagt hade valt Trailblazern, var själv inne på att köpa en och sälja
Blazern jag själv. Men affären gick inte i lås och stå med två bilar var inte
aktuellt vid tillfället.

Och som rockauto fungerar klockrent med leverans till dörren..
Skulle ha ett kyl till min Blazer och det kostade om jag minns rätt nästan
2800-3000 här i Svearike och 1300 med frakt från rockauto..

//Micke

Perfekt tack!
Alla snackar om mycke små-fel.. Vad är dessa små fel då?


dab-master
166 Inlägg
27 december 2013
#48
Finns flera om inte Mitsu duger kan du ju kolla på Nissan Patrol smile

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun

71 Inlägg
27 december 2013
#49
Ja lite urspårad vart tråden smile
Tycker du bör kolla hjullagren fram de e nyligen bytt på min 16000mil men e lätt o byta, de e hela hubben du byter sitter me 4 bult.
sen kolla att fyrhjulsdriften funkar på alla lägen när du vrider på vredet.finns en elmotor som kan balla ur. men ingen dyr sak,även den verkar va lätt o byta.
annars e de inget mer än de vanliga grejerna som e på alla bilar.
kamremsbyte behöver du inte tänka på me tanke på att de e kedja.
tänk på att du ska ha en LTZ de flest på blocket ja sett är de,men finns även någon snikversion undvik den.
o på insidan handsfacket sitter en skylt me utrustningslista kolla att koden G80 finns, då har du eatonlocker i bakaxeln. tror att de sitter på de flesta svensksålda Ltz.

60 Inlägg
27 december 2013
Trådstartare
#50
sumho skrev:
Ja lite urspårad vart tråden smile
Tycker du bör kolla hjullagren fram de e nyligen bytt på min 16000mil men e lätt o byta, de e hela hubben du byter sitter me 4 bult.
sen kolla att fyrhjulsdriften funkar på alla lägen när du vrider på vredet.finns en elmotor som kan balla ur. men ingen dyr sak,även den verkar va lätt o byta.
annars e de inget mer än de vanliga grejerna som e på alla bilar.
kamremsbyte behöver du inte tänka på me tanke på att de e kedja.
tänk på att du ska ha en LTZ de flest på blocket ja sett är de,men finns även någon snikversion undvik den.
o på insidan handsfacket sitter en skylt me utrustningslista kolla att koden G80 finns, då har du eatonlocker i bakaxeln. tror att de sitter på de flesta svensksålda Ltz.

Grymt bra, tack!!!!!!!



Sök