2689
Sök

Problem med sterion

4 Inlägg
2 januari 2014
Trådstartare
Hej, min sterio i bilen har börjat spöka rätt mycket , har spelat upp all musik via usb uttaget och det har funkat problemfritt fram tills igår. Jag startar bilen och märker att den inte spelade upp någon musik så jag kopplar bort usb Stickan och sen tillbaka med den , har en liten röd lampa på min usb sticka som lyser när den är i kopplad. Men den lyser inte och när jag bläddrar på stereons source knapp så finns inte ens valet usb längre , bara aux , cd och tuner .
Har inte varit med om liknande tidigare  har ingen ide vad det kan vara . Tog fram sterion och allt är i kopplat förutom en brun kabel men hittar ingen annan lös kabel den lan passa till . Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig komma på vad det kan vara för fel ?

35 Inlägg
2 januari 2014
Jag har på min stereo att man kan gå in och välja vilka portar man vill ha valda (jag har AUX,Tuner,USB valda) men jag kan gå in i inställningar och välja vilka som ska visas, kolla i instruktionsboken ifall du har den kvar och se ifall du kan hitta de där!

Hoppas de hjälpte! MVH Challe

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
3 januari 2014
Antar att du prövat USB minnet i datorn så du vet att den funkar, även prövat med ett annat usb minne?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

4 Inlägg
3 januari 2014
Trådstartare
Har ingen instruktionsbok kvar på den , är fundersam på om den är på g att ge upp? Har dock en till sterio men den har andra uttag på baksidan så jag vet inte hur jag ska göra där, har inte pillat med billjud så mycket brukar mest pillar i motorrummet och dylikt.

Har prövat med andra usb stickor men den vägrar endå :s

35 Inlägg
3 januari 2014
Toarullee skrev:
Har ingen instruktionsbok kvar på den , är fundersam på om den är på g att ge upp? Har dock en till sterio men den har andra uttag på baksidan så jag vet inte hur jag ska göra där, har inte pillat med billjud så mycket brukar mest pillar i motorrummet och dylikt.

Har prövat med andra usb stickor men den vägrar endå :s

som jag sa innan, har du prövat att gå in i stereons inställningar och kollar ifall du kan aktivera USB porten?

4 Inlägg
3 januari 2014
Trådstartare
Ska ut och kolla nu återkommer med svar snart smile

4 Inlägg
3 januari 2014
Trådstartare
Problemet löste sig själv helt plötsligt , ska riva ut sterion och kontrollera att allt sitter som det ska och förhoppningsvis återkommer inte problemet . Tack för svaren i tråden smile

35 Inlägg
4 januari 2014
Toarullee skrev:
Problemet löste sig själv helt plötsligt , ska riva ut sterion och kontrollera att allt sitter som det ska och förhoppningsvis återkommer inte problemet . Tack för svaren i tråden smile

Hoppas det inte blir återkommande problem! Annars får du skriva igen! Inga problem! Lycka till! smile

Sök