3886
Sök

avgas till S13

55 Inlägg
1 maj 2007
Trådstartare
Jag undrar vart man kan få tag på avgassystem med dubbla utblås till en 200xs S13.
Om det finns o köpa eller om man blir tvungen att tilverka ett själv.

"Brokeback Mountain" is not just a movie. It's also what Chuck Norris calls the pile of dead ninjas in his front yard.

Lastbilsmekaniker
328 Inlägg
1 maj 2007
kolla på www.xs-power.co.uk  där finns det catbacks med dubbla småjapsdämpare som utblås..

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.

55 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
ChixZ skrev:
kolla på www.xs-power.co.uk  där finns det catbacks med dubbla småjapsdämpare som utblås..

kollade in sidan men det e inte riktigt det stuket jag e ute efter.
Jag vill ha ett system där utblåsen e delade som på en 3000gt eller Nissan 350z.
plus att jag har hört från olika personer att sx-power inte har vidare kvallité.
Senast redigerat av Vaselek (2 maj 2007)

"Brokeback Mountain" is not just a movie. It's also what Chuck Norris calls the pile of dead ninjas in his front yard.

406 Inlägg
2 maj 2007
Jag har inte sett någon sida med dubbla pipor till s13. Kan bero på att det är lite trångt att trycka in ett avgasrör vid tanken. Tror att du får ge dig på att tillverka ett eget dessvärre. Är grymt snyggt med dubbla pipor iaf. Lycka till

My way or the highway? I take both sideways

727 Inlägg
2 maj 2007
jag har letat väldigt mycket och aldrig stött på nåt du beskriver, så precis som pillevinken skriver, ge dig på å bygg ett tongue själv köpte jag avgas från www.ssautochrome.com där är det billigare än på xs power i england, eller om de har sänkt priserna?! jag gav runt 3000 för mitt dubbla avgas inkl. frakt från usa ända fram till dörren. hoppas du lyckas bra, folk har gjort det tidigare så varför inte du oxå cool

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

2 655 Inlägg
2 maj 2007
Kolla med "Goffy" här på garget, han har en japsdämpare på varje sida. Men han har byggt om soppatanken för att få till det.

55 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Kolla med "Goffy" här på garget, han har en japsdämpare på varje sida. Men han har byggt om soppatanken för att få till det.

Jo det vä där jag såg det först. har skrivit till han men inte fått nått svar än.
Mailade GT-tune o hörde med dom, dom sa att dom skulle kolla upp det o återkomma.

324 Inlägg
6 maj 2007
Vaselek skrev:
Streckkoden skrev:

Jo det vä där jag såg det först. har skrivit till han men inte fått nått svar än.
Mailade GT-tune o hörde med dom, dom sa att dom skulle kolla upp det o återkomma.

Har nog blivigt något fel då för jag har ej set att du skrevig till mig. Men men jag tror inte det finns att köpa färdiga för det fins inte plat till det för tanken ligger i vägen. jag kapade tanken och svetsade om den för att få plats med dubbla. så det är ganska mycket jobb med det. lycka till smile

Sök