Jag ska regbes en bil till våren och hittar verkligen inga vettiga universal blinkers. Jag har hittat ett par billiga till sidan men inte fram o bak. Swelight har ju snygga men tycker det är lite mkt pengar. Typen jag tänker på har en flat baksida så man både kan skruva o klistra dit dem.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja detta är sidoblinkers. De fram o bak måste ha andra märkningar på glaset. Synd att de inte har denna för både sida, fram o bak. Klistrade dit denna på min fd Impala inför varje besiktning sen stannade jag några km efter sbp o ryckte bort den för jag var rädd att klistret skulle sätta sig för mkt.
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.