2681
Sök

Ljusinredning med mörk instrumentbräda! S/v70

16 Inlägg
11 februari 2014
Trådstartare
Tjena, funderar på o sätta dit en mörk överdel på instrumentbrädan istället för den som sitter original i volvos beiga inredning. Någon som har gjort detta och har en bild på det? smile

//Andersson

498 Inlägg
11 februari 2014
Hade du tänkt ha resten i bilen i beige inredning då eller?

16 Inlägg
11 februari 2014
Trådstartare
Yes smile

//Andersson

498 Inlägg
11 februari 2014
Okej! Kan ju bli nice, hade liknande blandning i min gamla Golf MK4, beige/svart! Men nu har man blivit ägare av en Volvo S70 2,5T med beige inredning också men funderar starkt på att byta det mesta till svart!

16 Inlägg
11 februari 2014
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Okej! Kan ju bli nice, hade liknande blandning i min gamla Golf MK4, beige/svart! Men nu har man blivit ägare av en Volvo S70 2,5T med beige inredning också men funderar starkt på att byta det mesta till svart!

Jag tror det jag med, då den som sitter original skiljer färgmässigt från resten av inredningen smile
Svart är fint de, men jag är svag för de ljusa helskinnet tongue

//Andersson

498 Inlägg
11 februari 2014
SweDrixx skrev:
Markus1987 skrev:

Jag tror det jag med, då den som sitter original skiljer färgmässigt från resten av inredningen smile

Jo det klart, den övre delen är väl lite mer brunaktig än nedre va om jag minns rätt!
Enda störiga med beige i dessa är ratten som kan bli grymt sliten vilket min är men ska skaffa ny svart sen! smile

16 Inlägg
11 februari 2014
Trådstartare
Markus1987 skrev:
SweDrixx skrev:
Markus1987 skrev:

Jo det klart, den övre delen är väl lite mer brunaktig än nedre va om jag minns rätt!
Enda störiga med beige i dessa är ratten som kan bli grymt sliten vilket min är men ska skaffa ny svart sen! smile

Joo den ratten blir missfärgad fort, som tur är sitter det en mörk ratt i min big_smile

//Andersson

498 Inlägg
11 februari 2014
SweDrixx skrev:
Markus1987 skrev:
SweDrixx skrev:

Joo den ratten blir missfärgad fort, som tur är sitter det en mörk ratt i min big_smile

Jävla lyx då big_smile

996 Inlägg
11 februari 2014
Skicka ett pm till "Zykus", han köpte min gamla bräda och har för mig att han har bild på hur det ser ut smile

16 Inlägg
11 februari 2014
Trådstartare
TBergsten skrev:
Skicka ett pm till "Zykus", han köpte min gamla bräda och har för mig att han har bild på hur det ser ut smile

Tack för tipset, får se vad han svarar! smile

//Andersson

Sök