aa det här e då min första bil som får plågas av mina dumma ideer och mina ännu dummare lösningar. jag köpte bilen som en orginal 518 som skulle få sig en lite roligare motor och lite allmänt småpill och sen användas som lekbil.... Visa mer
tack så mycket för uppmuntrade kommentarer ne det blir ingen turbo för tillfället, skylten e mest för att jävlas med en kompis men man vet aldrig vad som hamnar i bilen när effektsuget smyger på en det blir ev en uppdatering imorn om allt går bra tack och hej
hej igen!. va ett bra tag sen nu men har tyvärr tappat motivationen och jag vet inte vad jag vill göra med den här bilen så jag lägger projektet på is för tillfället tills jag kommit på vad jag vill göra med den på riktigt.
ska börja bygga på min andra bil sålänge tills motivationen är tilbaka. kommer komma upp en projektråd om den också.
Hoppas motivationen kommer tillbaka, för det här är bland de fränaste byggen jag sett på gorg
Haha tack så mycket kul att alla verkar gilla bilen så mycket även fast inget på den är riktigt snyggt gjort Ja det hoppas jag också, jag ska låta den stå nu i ett år eller 2 och tänka över vad jag vill bygga utav den och samla på mig lite nya grejer.
Karossen kanske jag börjar ta hand om redan i sommar men då kommer en uppdate på det. Sen lär det byggas nytt chassie eller modifiera om det gamla så det funkar för mitt endamål utan kompromisser och allt ska bli snyggt gjort