3653
Sök

Bmw e28 med corvette fram och bakvagn

aa det här e då min första bil som får plågas av mina dumma ideer och mina ännu dummare lösningar. jag köpte bilen som en orginal 518 som skulle få sig en lite roligare motor och lite allmänt småpill och sen användas som lekbil.... Visa mer

12 903 Visningar
Uppdaterades senast 19 februari 2014
330 Inlägg
26 oktober 2013
vilket jävla vrålåk! PREM LAGD

92 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
tack så mycket för uppmuntrade kommentarer smile ne det blir ingen turbo för tillfället, skylten e mest för att jävlas med en kompis wink men man vet aldrig vad som hamnar i bilen när effektsuget smyger på en wink
det blir ev en uppdatering imorn om allt går bra smile tack och hej

204 Inlägg
28 oktober 2013
Hoppas inte det är mig du ska jävlas med!
Men måste hålla me danne lite mun mot mun metod frpn dubbla Gt42 or skulle den må bra av wink

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

129 Inlägg
28 oktober 2013
Härligt! smile

110 Inlägg
28 oktober 2013
frän som fan! prem laggd!

92 Inlägg
28 oktober 2013
Trådstartare
BKRacing skrev:
Hoppas inte det är mig du ska jävlas med!
Men måste hålla me danne lite mun mot mun metod frpn dubbla Gt42 or skulle den må bra av wink

haha asså...
haha nja man får kanske testa med en lövblås ner i 750in och se vad som händer först wink

204 Inlägg
28 oktober 2013
som jag anade! men är det inte dags att ta tag i bilen igen ?smile

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

428 Inlägg
29 oktober 2013
Intresant projekt!

Kommer följas smile

Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013

71 Inlägg
29 oktober 2013
Prem lagd ! Följes här och i verkligheten! smile

92 Inlägg
16 januari 2014
Trådstartare
hej igen!.
va ett bra tag sen nu men har tyvärr tappat motivationen och jag vet inte vad jag vill göra med den här bilen så jag lägger projektet på is för tillfället tills jag kommit på vad jag vill göra med den på riktigt.

ska börja bygga på min andra bil sålänge tills motivationen är tilbaka.
kommer komma upp en projektråd om den också.

92 Inlägg
2 februari 2014
Trådstartare
Hej igen! Har nu kommit igång med mitt andra projekt så om någon är intresserad av att se vad jag gör med det så tänkte jag lägga ut länken här;)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=286237

Sheik Yerbouti
1 899 Inlägg
19 februari 2014
Hoppas motivationen kommer tillbaka, för det här är bland de fränaste byggen jag sett på gorg smile

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com

92 Inlägg
19 februari 2014
Trådstartare
PHrnfeldt skrev:
Hoppas motivationen kommer tillbaka, för det här är bland de fränaste byggen jag sett på gorg smile

Haha tack så mycket smile kul att alla verkar gilla bilen så mycket även fast inget på den är riktigt snyggt gjort smile
Ja det hoppas jag också, jag ska låta den stå nu i ett år eller 2 och tänka över vad jag vill bygga utav den och samla på mig lite nya grejer.

Karossen kanske jag börjar ta hand om redan i sommar men då kommer en uppdate på det.
Sen lär det byggas nytt chassie eller modifiera om det gamla så det funkar för mitt endamål utan kompromisser och allt ska bli snyggt gjort smile

Sök