Tjääna har skaffat mig en 850 gl 1994 som verkar ha lite el spöken, jag märkte detta när jag stog i garaget plockandes undan högtrycks tvätten, parkeringsluset lös och jag hade helljus på, jag gick fram och slog över till halv, det lös fortfarande.
jag är lite osäker parkeringsljuset ska väl inte lysa samtidigt som halvljuset, det sitter ju separat fron halvljuset så det ser förjävligt ut när det lyser med halvljuset hela tiden, förutom när jag slår om till parkeringen, nån ägare innan mig hade även gjort ett eget hemma mekande till extra ljus och det tog jag bort, ingenting hände jag tänker gå ut och felsöka det imorgon för har inte tid idag.
Jag tror det är nån tidigare ägare som gjort så att det ska vara så, bilen har ju ändå en board, tonade rutor annat änmdrör och en xc grill så den skriker ungdoms körd, själv är jag ju ungdom och skulle spökat ut bilen så men nån annan han ju före, dock så gillar jag inte idén att köra runt med parkering och halvljus konstant.
så om ni kan tänka er vad felet sitter skriv gärna va ni tror, det sitter nog h4 i den så hel och halv är samma lampa.