peugeot mi16 är en snabb o roliga första bilen. men inte så lätt trimmad, (om den nu behövs trimmas) men annars är det ju bara o välja o vraka mellan saab o volvos turbo modeller om du vill trimma.
En rolig och snabb förstabil som är lätt att trimma? Ja du, en Volvo är alltid en volvo tycker inte om dom, men dom är billiga och lätta att mecka med, och finns alltid delar
Kan också rekomendera peggan, kul bil... Och meka får du garanterat göra om du köper en sån
UseDubbelTurbo skrev:
peugeot mi16 är en snabb o roliga första bilen. men inte så lätt trimmad, (om den nu behövs trimmas) men annars är det ju bara o välja o vraka mellan saab o volvos turbo modeller om du vill trimma.
Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Kan också rekomendera peggan, kul bil... Och meka får du garanterat göra om du köper en sån
UseDubbelTurbo skrev:
mecka får man göra med alla bilar. peugeot är inte sämre än nått annat märke. peggorna är bra första bilar 205, 405 lr 306 bara välja och vraka
Första bil! alltid lika roligt:D men vad pratar vi för budget? vad ska du använda bilen till? burna? köra till jobbet/skola? rejsa? eller bara glassa runt korvkiosken?. Jag säger väl som alla andra att 200sx är trevliga bilar som är lätt trimmade men annars varför inte bryta trenden med något lite ovanligare än alla volvos och saab 9000 (visst dom går att trimma men fyfan när kurvorna kommer blir det läskigt) och köpa en italiano?! tex alfa 164 turbo, alfa 75 turbo? gtv turbo? eller varför inte en skön sjungande alfa sexa? mitt tips är om det ska vara billigt och hyffsat pålitligt en extremt fint 205 gti med under 12 på mätaren går fortfarande att få för under 20 tusen. // Fabbe.