Såg precis GIS 6... Den får en 3/5 av mig! Dom borde blivit jagade av fler poliser ;o) Det är ju det bästa...
Sen måste jag bara säga...
Tycker det är löjligt med alla tjejer som är med i filmerna... babes kategorier osv.... I de flesta "bilfilmer" återkommer detta fenomen och ärligt talat är det inte så jätte roande för mig som tjej att tvingas uthärda detta i film efter film... riktigt frusterande faktiskt!
Jag kollar på filmerna för bilarnas skull, men tappar liksom lusten när många utav filmerna som ges ut innehåller alldeles för mycket lättklädda brudar!
Vet inte hur många andra biltokiga tjejer det finns som tycker samma som mig, men risken finns ju att intresset för "bilfilmer" försvinner hos oss tjejer om det fortsätter såhär... Tycker helt enkelt det är tråkigt!
Säkert många killar som skakar på huvudet nu och tycker jag är löjlig som klagar, men hur roligt hade det varit för er om nästan varje "bilfilm" innehöll massa klipp på halvnakna killar...
Det här är bara vad jag tycker... :o)