2939
Sök

Grenrör till 525TDS E34

78 Inlägg
5 april 2014
Trådstartare
Hej!

Vi har en 525 TDS -94 som vi försöker hosta upp lite extra hästar i. Har runt 190-200hk i dagsläget men tänkte slänga dit en större IC och turbo, men behöver ett extraktorrör nu. Vi har kikat på Klracings grenrör till 525 men det är ju bensin 6an.. så tänkte fråga snabbt här om det kan vara så att den även passar på dieseln?

Mvh

52 Inlägg
5 april 2014
Har för mig att det passar men inte säker , kanske finns på Schmiedmann.se annars smile

78 Inlägg
5 april 2014
Trådstartare
Lingon-bmw skrev:
Har för mig att det passar men inte säker , kanske finns på Schmiedmann.se annars smile

Tack för svar smile Hur säker ungefär är du på att det passar? smile Vore gött att slippa svetsa eget i alla fall smile Ska kolla sidan!

Mvh

52 Inlägg
5 april 2014
Lugnt! smile
Är inte säker med har för mig att en kompis tog ett m3 grenrör och satte på sin 525:a tds och jag har m3 grenrör på min e36:a bensinare så det går säkert smile

78 Inlägg
5 april 2014
Trådstartare
Lingon-bmw skrev:
Lugnt! smile
Är inte säker med har för mig att en kompis tog ett m3 grenrör och satte på sin 525:a tds och jag har m3 grenrör på min e36:a bensinare så det går säkert smile

Jo tror det med nu, såg en tds med grenröret till m20 motorn passade till dieseln med.. hur som helst kostar det på klracing bara 1800:- låter jävligt billigt så passar det inte är det inte hela världen wink

Tack o ha en trevlig kväll smile

52 Inlägg
5 april 2014
Blir säkert bra hehe smile detsamma big_smile

Sök