3337
Sök

Biltillbehör företaget Natalie

70 Inlägg
3 maj 2012
Trådstartare
Allt är monterat och det fungerar bra, inga konstigheter eller liknande

Evildan
4 maj 2012
Fitim skrev:

trefligt.
kul när det blir bra trots skepticism.

arenwik
4 maj 2012
Fitim skrev:
Går det att lita på dem??
Beställde -> http://www.natalie.se/view-product-info.php?id=531

för några dagar sedan och vill veta vad ni tycker och er erfarenheter utav Företaget Natalie och dess produkter.

http://www.121.nu/onetoone/foretag/n...kommanditbolag. Vad tycker ni?

Och ifall det är "skit" det jag beställde, Går det att häva köpet eller skita i att hämta ut det? Då jag skall betala varan för att hämta ut det. Någon som har större kunskap ang detta?

Det senare företaget du länkade (121.nu) är ju ett skumt företag om något tongue
Skickar ut fejkfakturor och massa sånt hmm

297 Inlägg
4 maj 2012
Du har även tereteknik som finns i sollentuna som har samma saker. (Butik) Jag har ringt till företaget nathalie och frågade lite om en stereo jag va intresserad av. Han bad mig att komma och titta på stereon. Så på så vis tror jag att man kan köpa den kontant.

Tereteknik som ligger i sollentuna har jag köpt en stereo av en gång. 1 år garanti. Fick byta den första efter 3 veckor. och den andra haverade efter 2 år.
Tänker köpa antingen från natalie eller tereteknig igen.

70 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
Tja de har ju gått ett par veckor sen monterade dvdn, backkameran m.m. Fungerat felfritt men jag skall inte ljuga om att jag inte var nervös över att få allt helt o prickfritt efter att ha läst en massa klagomål m.m.

70 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Evildan skrev:
Fitim skrev:

trefligt.
kul när det blir bra trots skepticism.

Ja visst är det

1 Inlägg
24 april 2014
Blufföretag !!! Handla INTE från dom, köpte en stereo fick fel, skickade tillbaka
nu vägrar dom att betala tillbaka pengarna. har dragit det hos kronofogden men det hjälper inte.
funderar på att lämna in en konkursansökan men det kostar massa pengar.
mad

70 Inlägg
30 april 2014
Trådstartare
Oj, aa skall verkligen inte handla hos dem mer och hoppas fler avstår från det.

Sök