2829
Sök

Vw bubbla 1964 1200 projekt

Av tvättad efter ha dragit ur den ur skogen . Den var i mycket bättre kodition än vad jag trodde . va senas på bilprovningen 1986 sen hamna den på en loge fram till 2007 å sen drog dom ut den i skogen för jävla onödigt enligt mig... Visa mer

20 545 Visningar
Uppdaterades senast 15 december 2013
45 Inlägg
13 september 2013
Trådstartare
jo lite tur har man men hade förvänta mig mycket värre än vad de var . har plocka ur moton nu men händer inte så mycket för till fälle efter som de är ett jävla tryck på jobbet så finns ingen ork kvar på kvällarna å gå ut å fippla med den kommer mer upp daterinar när de börjar röra på sig i gen för hoppnings vis lite nu i helgen smile har ni sj för projekt på g då smile

490 Inlägg
11 oktober 2013
Prem lagd!

Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!

45 Inlägg
7 december 2013
Trådstartare
Bygget står för till fälle stilla efter som de har varit mycket på huset att göra men förhoppnings vis kan jag börja snart. har hunnit handla på mig lite mer delar å fått tag i tre typ 4 motorer med så när jag inte är i garaget jagar jag delar har även funderingar på montera på turbo på 1700cc motorn så forskar lite i de

45 Inlägg
15 december 2013
Trådstartare
vad har du för projekt då bubbla du med eller¨

621 Inlägg
15 december 2013
Purjo84 skrev:
vad har du för projekt då bubbla du med eller¨

har en 58a i garaget som ska få lite ny plåt i bak sen blir det bromsar runt om och lite mer smått å gott=)

115 Inlägg
18 maj 2014
hur går de med bubblan ?

Sök