3584
Sök

Volvo original Sc-901, eftermarknadsstereo?

37 Inlägg
10 juni 2014
Trådstartare
Tjena! Nu är det såhär att jag införskaffade mig en Volvo c70 -97 års modell med det stora ljudpaketet och jag har tröttnat på hur original stereon ser ut (Sc-901) vill också ha fördelen med att ha aux och usb inkopplingar.

jag undrar alltså om någon vet om någon eftermarknadsstereo som passar utan några större operationer.
har kollat på google men utan resultat..

mvh Robin

1 426 Inlägg
10 juni 2014
robinfalth skrev:
Tjena! Nu är det såhär att jag införskaffade mig en Volvo c70 -97 års modell med det stora ljudpaketet och jag har tröttnat på hur original stereon ser ut (Sc-901) vill också ha fördelen med att ha aux och usb inkopplingar.

jag undrar alltså om någon vet om någon eftermarknadsstereo som passar utan några större operationer.

mvh Robin

det sitter väl ett slutsteg också? beroende på vilket ljudpaket det är

567 Inlägg
10 juni 2014
Jockk3 skrev:
robinfalth skrev:

mvh Robin

det sitter väl ett slutsteg också? beroende på vilket ljudpaket det är

När det sitter en 901 i bilen så finns det alltid ett Alpine-byggt steg på 4x100 w som alltså måste kopplas in via adapter, annars blir det mycket jobb att bygga om allt.

Sök