Nu är man äntligen hemma ifrån El,ia mässan också! fyfan vilken helg... jävligt bra kritik blev det iaf, och bilens nya utseénde lockade sjukt mycket folk
Måste ge jävligt med inspiration att ställa ut på mässan sådär!
oja det va fan jävligt kul! vart som en liten tidig deadline för att bli klar med bilen, vilket var perfekt hehe.. min soppa pump jag har verkar inte klara av race soppan eftersom packningarna i den sväller och den börjat läcka, så ska fixa ny pump imorgon... tävlings dags på fredag, så allt måste funka!
om ni missade den jag och Mackan i teamet leker lite! hade varvstoppet på 4000 ocg gasade inte mer än halvgas haha.. vågar inte chansa nu innan allt är helt perfekt inställt
tre bilder ifrån i fredags! fick äntligen testa lite fullgas repor! visade sig att den började hosta/hugga på tändningen runt 5500 varv, så har rivit ner soppa system och sånt nu
Första tävlingen på strippen körd! Landracings Streetrace SM, tävlar i klassen Open. regnade tyvärr bort, men fick köra en repa med tid iaf inte illa för att vara förståa gången någonsin jag kör på strippen, och med tids gran!
nu är den i garaget igen, ska bara koppla in lustgasen så är man på't igen 18 juli på nästa deltävling!
Trevligt att få köra lite på strippen Fin 60-fot Men 122km/h i slutfart? det låter väldigt lågt tycker jag
släppte av efter 201m, min klass kör bara det så rullade över 402m, därför sluthastigheten!
Okej. Men du ska väl testa den på 402m vid nåt annat tillfälle?
Japp det ska vi! eventuellt på mantorp, dock med lustgas den här gången
har varit väldigt inaktiv här, ändå inte mycket jag orkar uppdatera hehe... kan dock berätta att min bil kommer vara med i ett repotage för speedhunters! håller på informationen innan det är ute