2893
Sök

Tändkablar

Folkrace e livet!
606 Inlägg
8 augusti 2014
Trådstartare
hoj jag har satt på ett fördelarlock som är vinklat "bort från motorn"  och behöver längre tändkablar.
det ska inte va nå skit då det är en seriöst trimmad motor jag bygger smile
dom ska vara 90-100 cm långa smile
vart kan jag köpa detta?
länka gärna nån bra sida eller andra tips smile
som sagt ska vara kvalitet smile

Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.
Följ gärna mitt projekt: https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=313137

866 Inlägg
8 augusti 2014
Bilemas Silicon !!! Ja det låter inte klokt men dom funkar skitbra. har inte haft problem med dom alls med riktigt höga arbetstryck och MSD med BPC7ES stift.

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 augusti 2014
Men alltså...  Varför frågar man om var man köper tändkablar i den avancerande motordelen? Varför frågar man något sådant alls? Frågan är ju precis som att undra var man köper hamburgare, gärna en sån där med två våningar och saltgurka i mitten.  Detta kan helt enkelt inte vara på riktigt - låser.

1§ Innan du startar en ny tråd eller skriver ett inlägg.
Sök! Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan.

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök