2887
Sök

Saab 9-3 aero eller 9.3 vector

1 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
hej har stor beslut ångest måste ha ny bil vill ha en 9-3 aero helst från 2004 å uppåt,
men vet inte om et är värt å köpa en 9-3 vector i stället dem är ju nästan identiska förutom att motorn är lite starkare å spoilern va lite större om ja mins rätt men priset  skiljer ju lite.
så min fråga är, e det värt köpa en vector istället för en aero å sedan chippa upp bilen till steg 2 eller nått eller ta en aero.
märker man stor skillnad när man kör med någon av dem 2?
ja vill ha en bil som är kul att köra som man kan lägga ner tid på att fixa ordning hade tänkt ha bilen ett par år minst allafall om inte mer om ja trivs med den...
S¨ja vill veta vad som är värt bäst prismässigt en vector 04a eller aero 04a? ja menar mer sen om man skulle vilja sälja den eller så
vill ha helst en aero som gått lite mindre så fall runt 6000mil å då blir dem ganska dyra, vad tycker ni är det värt köpa en aero som gått runt 10 000mil kan dem vara sönder körda eller kan dem forfarande vara pigga?..
snälla ge mig alla tips som finns å råd, så ja inte gör något fel eller dåligt köp...Mvh/ oscar

och ps: det är en svart ja vill ha så finns någon som ha nån där ute till salu tipsa mig gärna;)

120 Inlägg
19 maj 2007
Knepigt val. Aeron e ju så klart piggare, men som du säger kan man ju alltid chippa vectorn. Jag tycker inte det skiljer så mycket i pris mellan vector och aero, med tanke på vad man får extra på aeron. Jag gillar speciellt aerons kjolpaket och bakvingen. Ska man börja plocka på allt sådant på en vector kunde man nog köpt en aero direkt. Sen e ju aeron i.o.f.s dyrare att äga med dyrare försäkring bl.a.

Lycka till i jakten. (Svart e snyggt)

Sök