Bilen är TILL SALU!! Se sida 19 för info.. Efter att jag sålt min 325 så var det dags att skaffa nåt lite finare. BMW freak och racing förare som man är, så var en 328 ganska given. Hade siktet inställt på en silvergrå men när... Visa mer
jag tycker också det låter konstigt. men det finns väl någon konstig formel för det där. vet att endel 940s som har lättat svänghjul har lite tröga starter men när dom väl fått upp varvet så drar det bättre. tror org svänghjul väger 11 kg.
du som verkar ha koll.. gummitoppen på mina bosch tändspolar har spruckit lite. inget allvarligt men har ett par bremi spolar liggandes. kan man ta själva gummi stången som det går att rycka loss från dom och sätta på bosch spolarna ?
jag tycker också det låter konstigt. men det finns väl någon konstig formel för det där. vet att endel 940s som har lättat svänghjul har lite tröga starter men när dom väl fått upp varvet så drar det bättre. tror org svänghjul väger 11 kg.
du som verkar ha koll.. gummitoppen på mina bosch tändspolar har spruckit lite. inget allvarligt men har ett par bremi spolar liggandes. kan man ta själva gummi stången som det går att rycka loss från dom och sätta på bosch spolarna ?
Ok
Tackar för förtroendet, men det har jag faktiskt ingen koll på.. Sorry Bara att testa. Om de ser lika ut och passar så funkar det nog. :S
Just nu finns det inte utrymme för förbättringar.. Jag kommer nog att vänta till jag börjar arbetslivet i sommar. Har inte bestämt hur jag ska göra med bilar sen så jag kommer nog hålla liv i tråden under tiden, i fall att jag skulle få för mig att behålla bilen.
Just nu finns det inte utrymme för förbättringar.. Jag kommer nog att vänta till jag börjar arbetslivet i sommar. Har inte bestämt hur jag ska göra med bilar sen så jag kommer nog hålla liv i tråden under tiden, i fall att jag skulle få för mig att behålla bilen.
hoppas på en uppdatering snart iaf riktig fett bil du har
Anledningen är helt enkelt att jag behöver en pendlarbil när jag börjar jobba och jag anser att nu är rätt tillfälle att sälja.
Bilen är pedantskött av samtliga ägare mig inte minst! Den har gått ca. 27000mil endast ca. 1200mil på vintern, därför är det ingen rost på bilen. Oljan är regelbundet bytt, så inga tickande ventiler. Alla slitdelar är bytta. Inget är fel på bilen och allt fungerar som det gjorde när den var ny bortsett från bränslemätaren (M3 mätarhus från -93). Fullutrustad förutom backsensorer och H K ljudanläggning.
Jag begär 49000kr men det går att diskutera PÅ PLATS!