hallöj alla glada pågaslarver och kvigor!
det har varit tuffa dagar för psyket den sista tiden, men har tagit dag i bilen ändå, för det är en av dem få sakerna som faktiskt gör mig på bättre humör. Stort tack till mina vänner Bjarnsten, dr_suck och dr_matte för ert stöd!
well, nog snackat om denna jävla hjärnan som ställer till det alldeles för mycket för oss människor i detta "kräkiga" samhälle.
se och njut.
Puss
fick limma fronten innan ännu mer spackel och lackering. superlim som inte får säljas längre för det var för stakt, jadå!
same here..
medan jag slipade anusfronten, höll Matte och Johan på att dra vajer till chocken. topp notch!
vi fick tillslut på halva fronten med folie, då började värmepistolen brinna, goa tider.. goa tider! well, ny införskaffad.
denna kvällen slutade sådär, fick dra av allt igen, eftersom pistolen brann och det ville inte fungera helt enkelt. dock fick vi skrattattacker och hade kul ändå!
aja, fuck the front ett tag nu, tills Hampe på Ying Yang kunde hjälpa till. Bjarnsten kommer med magisk låda.. vad kan detta vara?!
Catback system från D-spec, fiiiint!
äh, var ändå i farten och beställde hem grenrör!
(:
äntligen! Hampe från Ying Yang var god nog att hjälpa oss med fronten. king!
tyvärr låg mitt fd avgasrör emot bakaxeln och tryckte upp i plasten.. på med spackel/glasfiberduk och slipa,slipa,slipa
fronten blev inte precis dålig!
woppwopp
såja!
har skickat förfrågan till transsportstyrelsen efter liten skylt.. ser fördjävligt ut nu!
och lite resultat efter halvtvätt och en mysig kväll i garaget!
Allt för idag, slut för idag!
ses om några dagar!
skriv lite uppmuntrande kommentarer nu grabbs! och även ni kvinnor som råkar titta förbi
puss och smek.