nnå som har köpt stolar därifrån? har tänkt göra det men vet inte hur kvaliten är och så.. det är ju vääääääääldigt billiga stolar och prisvärt men nån som testat dom?
testsuttit dom o dom e väl så där . Hade aldrig lagt pengar på dom om man har åkt i riktiga rallystolar. Ser billiga ut ,knarrar mm tänk o åka 30 mil till en träff i stolar man inte sitter bra i bara för dom e billiga
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
okej skitsamma de verkar ju bra iaf. billiga också ger ju lite bättre stuk än orginal stolarna.. har ju inte så bra pröjjs på jobbet så får nog bli såna stolar!
okej skitsamma de verkar ju bra iaf. billiga också ger ju lite bättre stuk än orginal stolarna.. har ju inte så bra pröjjs på jobbet så får nog bli såna stolar!
Jag har sådana stolar och visst är dom snygga och bekväma. Kvalitetén kan jag inte yttra mig om då jag inte användt dom så länge men jag måste nog säga att sämre kvalité på stolsskenor finns inte, är budget rakt igenom och kräver lite modifikation för att funka bra.
Vänta en månad och köp riktiga stolar istället.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.