Har kommit över en del prylar Fått hem bärarmar från Micke grön (tog bara +20 dagar ungefär), snubblade över ett Megasquirt 1v3 med extra kod och Edis tändning. Tänkte göra ett stort ryck i helgen samt ska jag koppla in MS åt kompisen o experimentera litegranna
Har kommit över en del prylar Fått hem bärarmar från Micke grön (tog bara +20 dagar ungefär), snubblade över ett Megasquirt 1v3 med extra kod och Edis tändning. Tänkte göra ett stort ryck i helgen samt ska jag koppla in MS åt kompisen o experimentera litegranna
Projektet har inte stannat! Har bara inte orkat fota allting och uppdaterat utan har mekat i smyg Men har monterat armarna iallafall och så, problemet är att ETn på fälgarna är fel så volvo fälgar tar i bärarmarna för tidigt ;/ men skillnad blev det!
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Tråkiga nyheter, har kommit så mycket saker ivägen för update. Flyttning m.m.
Jag valde att lämna 245an till pressen, då rambenen hade ätits upp i bak av rost, likaså hjulhusen och förargolvet.. Hade redan lagat en hel del rost på den och kände att den inte var värd det...
Men inte hänga läpp över det! Motorn kommer få flytta ner i min 744 istället! Om så önskas så ska jag börja posta här igen fast med annan kaross
Detta projektet är ju ett måste att följas! Hur många hk ligger målet på? Sry om du skrivit det men skummade bara igenom under kaffet på jobbet. Men tummen upp för grymt bygge! Blir kul att se resultatet sen!