2812
Sök

hjälp en oduglig eliktriker=)

10 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
nu ska vi se om det är nån som fattar vad jag menar som sakt jag är oduglig=) jag köpte ny bil och på alla andra bilar har det bara vart att plugga in i ja vad den nu heter smile ni fattar säkert men i nya bilen är det fyra kablar,ja hur fan ska jag förklara detta=) ja ja ska lägga ut en bild i kväll så kan ni väl ta en titt på de så kanske ni förstår bättre=) he he

mvh oduglingen

Volvoskadad
6 017 Inlägg
volvoraggare
4 776 Inlägg
22 maj 2007
tunis skrev:
nu ska vi se om det är nån som fattar vad jag menar som sakt jag är oduglig=) jag köpte ny bil och på alla andra bilar har det bara vart att plugga in i ja vad den nu heter smile ni fattar säkert men i nya bilen är det fyra kablar,ja hur fan ska jag förklara detta=) ja ja ska lägga ut en bild i kväll så kan ni väl ta en titt på de så kanske ni förstår bättre=) he he

mvh oduglingen

1. vad är det du vill ha hjälp med 2. du borde se till att folk förstår din tråd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

10 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
he he näää förstår de du kanske förstår hur förvirrad jag är=) he he men ska fixa en bild så kanske det är lättare att förstå kika gärna på den sen

10 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
1.ja jag vill ha hjälp att kopplain en bilstereo 2 ja svårt att förklara när man inte vet själv hur det funkar men ska fixa bild då förstår ni nog

514 Inlägg
22 maj 2007
Menar du bilstereon eller? På nyare bilar så sitter det ju standard din-kontakter så det bara är att plugga in smile

Edit: Var visst lite för sen på knapparna cool

Men vad är det för färger på kablarna? Och det kan ju väl inte bara vara 4st kablar du har där? roll
Senast redigerat av Ormfn (22 maj 2007)

old volkswagens never die they just get lower

10 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
finns bild om 30 min

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 maj 2007
vad är det för bil då i fråga. och  vad är det för märke på stereon så skulle det underlätta. men en bild säger ju mer än tusen ord. ps jo du måste vara bra förvirrad för det blir vi också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

10 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
så nu finns en bild på mitt galleri... det är en audi A4 men tro det är förra ägaren som gjort om lite där... hoppas ni kan hjälpa mig

2 123 Inlägg
22 maj 2007
Det där är RCA/Lågnivå kablar som används vid inkoppling av slutsteg tex.
Har du slutsteg till din bilstereo eller var det förra ägaren som hade det ?
Du behöver inte koppla in dom där kontakerna för att det ska fungera utan dom är till för slutsteg. Om du kollar under baksätet eller under mattan i bagaget har du säkert 4 kontakter där också.
MVH Fredrik

4 554 Inlägg
22 maj 2007
dålig rubrik:
* Rubriken ska vara informativ så läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget.

Sök