nu ska vi se om det är nån som fattar vad jag menar som sakt jag är oduglig=) jag köpte ny bil och på alla andra bilar har det bara vart att plugga in i ja vad den nu heter ni fattar säkert men i nya bilen är det fyra kablar,ja hur fan ska jag förklara detta=) ja ja ska lägga ut en bild i kväll så kan ni väl ta en titt på de så kanske ni förstår bättre=) he he
nu ska vi se om det är nån som fattar vad jag menar som sakt jag är oduglig=) jag köpte ny bil och på alla andra bilar har det bara vart att plugga in i ja vad den nu heter ni fattar säkert men i nya bilen är det fyra kablar,ja hur fan ska jag förklara detta=) ja ja ska lägga ut en bild i kväll så kan ni väl ta en titt på de så kanske ni förstår bättre=) he he
mvh oduglingen
1. vad är det du vill ha hjälp med 2. du borde se till att folk förstår din tråd
vad är det för bil då i fråga. och vad är det för märke på stereon så skulle det underlätta. men en bild säger ju mer än tusen ord. ps jo du måste vara bra förvirrad för det blir vi också
Det där är RCA/Lågnivå kablar som används vid inkoppling av slutsteg tex. Har du slutsteg till din bilstereo eller var det förra ägaren som hade det ? Du behöver inte koppla in dom där kontakerna för att det ska fungera utan dom är till för slutsteg. Om du kollar under baksätet eller under mattan i bagaget har du säkert 4 kontakter där också. MVH Fredrik