Uppdatering: mer elektronikSå dags för uppdatering som skulle kommit igår, ni som följer denna tråd får ursäkta mig jag har väldigt mycket att göra utöver att bygga bil.
Därför blir uppdateringarna lite spridda och jag hinner göra väldigt olika mycket från vecka till vecka men men det byggs när tiden finns och samma gäller uppdateringarna
Vi börjar lite med inredningen.
Vad kan man bygga av den här högen delar ? några gissningar
Mycket pill att löda om alla kablar, nu kanske någon ser vad det är
Såhär blev den monterad i bilen, helt dold när man stänger " hanskfacket" som inte ens rymmer en platt arbetshanske från början
... men nu borde alla veta vad det är
Precis, det är styrenheten till den inbyggda 30A laddaren som sitter gömd i skuffen.
Eftersom det inte gick att komma åt knapparna sen när alla steg och allt är på plats så behövde den flyttas så sagt och gjort nu trivs kontrollenheten bra i sitt nya fack
Jag skrev förra uppdateringen att jag skulle hinna mycket denna helg och det har jag gjort.
Dock så är det inget som behövs några bilder på... långt tidigare i tråden så fins lite bilder på hur solenoiderna installerades i dörrarna.
Problemet är att det var inte förens nu i helgen som jag testade dom och gissa vad... självklart var dom för svaga.
Så jag har spenderat helgen med att bygga om, riva och montera ihop dörrjävlarna 3 gånger innan jag kom fram till att det är omöjligt och jag måste skaffa nya starkare solenoider till dörrarna.
Så ett nytt kit solenoider är nu beställt som med lite tur kommer tills nästa helg.
Så om någon är intresserad så har jag ett helt shaved door kit med 15lbs solenoider, motagere, fjärrar, doorpoppers och allt annat kul som behövs, liggande och skräpar.
Aja det var allt för nu nästa helg hoppas jag få ordning på dörrjävlarna.