7 februari 2015
Trådstartare
Hej!
Har i dagarna kommit överens om att frugan hade rätt, vi ska dra till Norge i sommar med alla barnen.
Har suttit och kikat igenom guider och liknande för att kunna planera en bra resa.
Kom på att jag är en sån där som ska ha allt till bilen. Satte solfilm , frontbåge och extraljus redan efter 1 vecka på nya bussen.
Men till saken, jag söker en GPS med backkamerafunktion. Inget billigt och inget jättedyrt.
Trådlöst system är önskvärt.
Det som gör mig lite fundersam är hur tillverkarna av GPSer går ut med otroligt dålig fakta om till exempel om det finns backkamera som tillval.
Jag vill inte ha något okänt märke utan TomTom eller Garmin. Där det finns livetrafik, och livstidskartor och alla de funktioner man kan tänka sig att det behövs.
Jag är inte intresserad av att det finns GPS i mobilen, det är det jag vill undvika i detta fallet.
Finns det någon här som kan ge mig konkreta svar så skulle jag bli tacksam, snälla, undvik att gissa.
Jag har sökt men inte funnit direkta bevis för att de olika navigatorerna har den funktionen tillgänglig.
Tack på förhand.