Ja men du påstår att BMW är dåliga bilar för att du har köpt ett dåligt skött exemplar för ett hutlöst överpris ...
Begagnad BMW är ingen bra bil. Text från några BMW annonser i samma prisklass!!BMW 1
Obesiktad
Avställd
Oljeläckage från växellådan
Rost i sidobalkar
Stenskott i framrutan
Textil i taket lossnar
Kassettbandsluckan trasig
Infodisplay saknar pixlar
Strålkastare brända
Kylvattenläckage
Gummilister lossnar
Centrallåset kärvar på förarsidan
Rattlåset slirar ibland
BMW2
Bilen är besiktigad med 4st 2or:
Styrled, höger yttre, glapp
Bränsletank, tankband, bak höger, skadat
Stötdämpare, bak höger, kärvar
Motor, "oljeläckage"
BMW3
E34 touring,
Besiktigad till december avställd
går lite oroligt mellan 500-1000 varv men sen går den bra
finns lite rost och någon buckla.
BMW4
Hej! Mycket fin e34 säljes. 99% rostfri. Har kuggat över så den är komplös.
Fina vinterdäck på alufälg, mindre fina sommardäck på plåtfälg.
Har även en nerplockad e30 till salu samt massor av m50b25 delar.
Bud eller bytes.
BMW5
Nyrenoverad motor, startar och går klockrent i motor och låda,
dock något krångel med kylsystem, kan vara stopp i värmepaketet.
Instrumenthuset är paj och visar inte temperatur (enbart hastighet funkar) så det är svårt att veta om den blir varm.
Kommer ingen varmluft ur värmepaket, därav misstänkt stopp i detta.
Byt mätarhus och kontrollera om det är något fel i kylsystemet,
så har du en körbar bil för halva priset mot vad en körbar bil utan renoverad motor kostar.
BMW6
Har inte varigt några problem med bilen i mina ägor förutom nu. Nu till det tråkiga jag var ute och körde en dag för en vecka sen ungefär och då blev den varm och kokade. Toppen blev då skev, men har en annan motor ståendes med fungerande topp men har inte tid och lust att fixa detta.
BMW7
Tveksamt renoveringsobjekt alternativt reservdelsbil.
Den började driva ojämnt emellanåt för två sommrar sedan, det var ventilerna i den sjätte cylindern som det var något problem med. Bilen har stått sedan dess så det börjar bli dags att göra sig av med den.