2506
Sök

Bas och steg

177 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
Tjena frågade om MDS förut men har hittat andra paket istället, bara bas och steg den här gången. Hittade ett paket på Brl.se med två Rockford 12" och Rockford steg för 5k.

Ska jag satsa på de paketet lr ska ja köpa 2 Mds Xmax 12" och ett Mds steg? Eller finns de nåt bättre bas + steg paket för högst 5k?

Är som sagt inte så kunnig å ja lyssnar på Metal mest.

177 Inlägg
22 maj 2007
Trådstartare
gurre2007 skrev:
det låter bättre

ta RF istället

Okej tack för snabbt svar

2lateuloose
543 Inlägg
23 maj 2007
Jag skulle köpa mej ett ordentlig setup som man kan växa i som tex

Slutsteg: Digital Design MB2 1-channel rack amp 1700w i 1ohm Pris: 2980:-
Bas: Digital Designs 1512 12" 2ohm Pris: 2100:-

det lär rokka på!!,,

+ att steget bygger man in i baslådan! smitigt som attan!! smart pryl faktiskt!
kommer köpa detta steg till min bil, fast jag kommer satsa på en 8" el. möjligen en 10"

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

177 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
CoSmoZ skrev:
Jag skulle köpa mej ett ordentlig setup som man kan växa i som tex

Slutsteg: Digital Design MB2 1-channel rack amp 1700w i 1ohm Pris: 2980:-
Bas: Digital Designs 1512 12" 2ohm Pris: 2100:-

det lär rokka på!!,,

+ att steget bygger man in i baslådan! smitigt som attan!! smart pryl faktiskt!
kommer köpa detta steg till min bil, fast jag kommer satsa på en 8" el. möjligen en 10"

Okej spelar den basen ifrån 2 Rockford 12" då? Vars kan man köpa DD?

742 Inlägg
25 maj 2007
Finns viss risk att den gör det! :o

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

Snabb jävel
57 Inlägg
25 maj 2007
För 5 tusen kan du få bättre grejor än det där som du listade. Ett DLS steg och ett par bättre 12" av bra märke eller en DLS 12". Köp inte MDS för faen säger jag det är bara SKIT!

177 Inlägg
25 maj 2007
Trådstartare
COTN skrev:
För 5 tusen kan du få bättre grejor än det där som du listade. Ett DLS steg och ett par bättre 12" av bra märke eller en DLS 12". Köp inte MDS för faen säger jag det är bara SKIT!

Länkar? Tycker inte att de är nå fel me MDS, har hört de i nåra bilar till nu å de spelar på bra.

Ja är ju inte kunnig på de här så länka istället smile

2lateuloose
543 Inlägg
26 maj 2007
Digital designs är det ledande företaget när det gäller power.. dom har flest dB vinster av alla & utan att skryta kan jag säga att det finns INGEN högtalar tillverkare som har någon högtalare som klår deras!!

Det är ett litet företag från USA & dom utvecklar sina högtalare själva! jag har varit där & det är grymt att se deras fabrik!!

Stegen dom har släppt är utveckade av DD men byggs av japan tror jag det var!.. varför jo för dom är världsledande på teknik & kan göra så att man faktiskt har råd att köpa feta steg till liten kostnad!!!

Grymt helt enkelt!

sakerna köpts lättast av www.digital-designs.se dom hjälper gärna till & räknar ut din låda + svarar på dina frågor, siten drivs av bas-entuaster som varit med från början

det går även att kolla in tillverkarens website på www.ddaudio.com

och ja en DD kickar Rockford.. & då gillar jag allt med RF (har haft dom som sponsor)

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

med lem
1 925 Inlägg
26 maj 2007
hade jag vatt du skulle jag satsat på en kraftig 8" eller 10" smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

plattsättare!
804 Inlägg
26 maj 2007
du kan ju köpa den 10" basen jag har den finns på jbl men den är dock ganska dyr den ligger på 1600w

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

177 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
CoSmoZ skrev:
Digital designs är det ledande företaget när det gäller power.. dom har flest dB vinster av alla & utan att skryta kan jag säga att det finns INGEN högtalar tillverkare som har någon högtalare som klår deras!!

Det är ett litet företag från USA & dom utvecklar sina högtalare själva! jag har varit där & det är grymt att se deras fabrik!!

Stegen dom har släppt är utveckade av DD men byggs av japan tror jag det var!.. varför jo för dom är världsledande på teknik & kan göra så att man faktiskt har råd att köpa feta steg till liten kostnad!!!

Grymt helt enkelt!

sakerna köpts lättast av www.digital-designs.se dom hjälper gärna till & räknar ut din låda + svarar på dina frågor, siten drivs av bas-entuaster som varit med från början

det går även att kolla in tillverkarens website på www.ddaudio.com

och ja en DD kickar Rockford.. & då gillar jag allt med RF (har haft dom som sponsor)

Okej de låter ju bra, då kanske ja ska satsa på en sån bas å steg smile

Fillan: varför?
Blomsterberg: Okej ska kolla på den då.

Edit: Har kolla lite på en stereo på http://www.futureimport.se/bildvdtouchscreen-p-50.html
Va tycker ni om den?
Senast redigerat av Dissection (26 maj 2007)

plattsättare!
804 Inlägg
26 maj 2007
för den pengen skulle ja lätt köpa den stereon den verkar mycket vass och bra funktioner

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

177 Inlägg
26 maj 2007
Trådstartare
Blomsterberg skrev:
för den pengen skulle ja lätt köpa den stereon den verkar mycket vass och bra funktioner

OKej jo en kompis ha den stereon i sin bil å den är rätt bra faktiskt.

Sök