Tackar! Mer kommer! och den kommer bara att se bättre och bättre ut tar små steg i taget men det lär hända något ovanligt med två små detaljer på bilen, som jag knappt har sett på någon annan bil
Tjenare alla följare! Kände att det va dags att göra en liten update på vad som har hänt med Boran! Har inte haft någon jätte större tid att uppdatera nu dom senaste veckorna då det har varit mycket runt om. Men här kommer iaf lite Var ju på Elmia under påsken och då blev det inköp av en ny slutdämpare och några dekaler och helgen därpå monterades den på bilen
Ljuddämparen! 2,5" in och 4" ut
Dekalerna!
Sne bild, men såhär ser den ut bakifrån nu!
Alla dekaler åker ju självklart inte på just nu då bilen inte är sänkt men iaf 2st får sättas på bilen snart Ljuddämparen sitter lite långt ner, men sitter sjukt stadigt och rör sig inte överhuvud taget! Men jag ska försöka att få upp den lite till Vill också tillägga att det blev ett otroligt skönt ljud! Jag är super nöjd!
Japsdämpare modell stuprör med dieselkrök på en fin tysk ser inte bra ut, o låter inte bra.
Saken är den att den kommer att hängas upp höger så att den inte syns lika mycket och den kommer speciellt inte att synas när man väl får sänkt den, ville ha ett skönare ljud och det fick jag med hjälp av denna japsdämpare. I framtiden så lär det ju komma ett riktigt sportavgassystem med ett slutrör som ändå inte kommer att synas. Och det är ju tur att alla har olika smak