2542
Sök

Skärmkanter till Golf 3

458 Inlägg
31 oktober 2005
Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag på svarta skärmkanter som brukar sitta på Golf 3 GTI någonstans..? Någon som säljer eller som vet vart man kan köpa detta?

seriösa svar tack!
Senast redigerat av Kojloj (9 november 2005)

517 Inlägg
31 oktober 2005
Golf vr6 brukar ha skärmbreddare och lite "läppar" etc i plast.... även en diesel variant vid namn GTD har samma detaljer.
Kolla på traderamotor eller blocket.
Bildelsdatabasen har ju också ganska bra med delar.

12 Inlägg
6 november 2005
du menar dem plast detaljerna eller?...för i så fall har jag som du kan köpa

32 Inlägg
6 november 2005
www.nyadack.se

och VAG har dem. Annars är det bara att skruva loss dem från en bil. Jag rekommenderar inte att du sätter dit dem på bilen av den enkla anledningen att det sammlas en j*vla massa skit under dem. Det rostar enkelt bakom skärmbreddarna.

458 Inlägg
6 november 2005
Trådstartare
z3rr0 skrev:

Ja, dom som sitter runt skärmkanterna vid däcken på alla skärmar runt bilen?? Har du som jag kan köpa?? vad skall du ha för dem??

458 Inlägg
6 november 2005
Trådstartare
VR6-DOHC skrev:
www.nyadack.se

och VAG har dem. Annars är det bara att skruva loss dem från en bil. Jag rekommenderar inte att du sätter dit dem på bilen av den enkla anledningen att det sammlas en j*vla massa skit under dem. Det rostar enkelt bakom skärmbreddarna.

Okej, nä nä jag tycker att det ser bra ut med dom det är därför jag vill ha dem! tack för svaret..

458 Inlägg
7 november 2005
Trådstartare
z3rr0 skrev:

är intresserad av dina skärmkanter vad ska du ha för dom??

12 Inlägg
9 november 2005
jag ve tinte vad vill du ge ????....jag vill ha minst 500kr

458 Inlägg
9 november 2005
Trådstartare
z3rr0 skrev:
jag ve tinte vad vill du ge ????....jag vill ha minst 500kr

okej, är dom i bra skick är det dom som är på bilen? Dom kostar 800 kr nya så 450 kr mot postförskott är la ett bra pris och då betalar jag frakten!??

Låter det bra??

458 Inlägg
10 november 2005
Trådstartare
okej, är dom i bra skick är det dom som är på bilen? Dom kostar 800 kr nya så 450 kr mot postförskott är la ett bra pris och då betalar jag frakten!??
Låter detta bra eller??????

458 Inlägg
15 november 2005
Trådstartare
åå vad störande när han inte kan svara då?! han ser la fan att jag har skrivit eller?? sötrande asså!! sad

1 019 Inlägg
15 november 2005
Men skriv ett PM till honom då??!??!!?

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

458 Inlägg
15 november 2005
Trådstartare
Davv3 skrev:
Men skriv ett PM till honom då??!??!!?

hehe jag har skickat ett antal till han men det verkar som han inte ser dom!! Eller vet hur man ser om man fått ett meddelande! sad

Sök